Suppareista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelijä

Vieras
tiedän että ootte varmaan kyllästymiseen asti vastaillu aina samoihin kysymyksiin..
mulla on viikkoja 38 ja vauva liikuskelee todella harvakseltaa ja jokakerta ku vauva vaihtaa asentoa ni maha menee ihan kovaks ja supistaa ei kivuliaasti mahan päältä,mutta se vihlominen mikä on alapäässä ja tuola jossain sisällä on ni on ihan toistaluokkaa...
painaa ja vihloo niin mahottomasti alaspäin??
kauanhan tässä nyt sitten joutuuu näillä tuntemuksilla menemään?
ei meinaan oo kovinkaan mukavan tuntusta!

onko teillä muilla samoja tuntemuksia?? ja onko se normaalia et supistaa aina ku vauva liikkuu vai onko se nyt jotain muuta ku supistusta?

esikoista odottelen ni kaikki on niin uutta ja ihmeellistä :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 21:20 Mutteri kirjoitti:
Olethan pakannut jo sairaala kassin ?? ;) Kuulostaispa siltä että sinulla saattaa piankin olla pikkuinen nyytti sylissä :heart: :heart: :flower:

:o
ai kamala... pari viikkoa vielä jos pysyis!
on vielä nuo siivoushommatki vaiheessa..
mulla oli lääkärintarkastuksessa 2,5 kaulaa jälellä ja sormelle auki..
oisko se sitte jo jotain synnytyksee viittaavaa?? hui...
mut ei tää olo kyllä aineka oo yhtää parantunu..päinvastoin!! :/

Mulla ollut jo kolmisen viikkoa noita tuntemuksia kun vauva liikkuu niin tuntuu kuin sukkapuikolla alapäässä väännettäisiin :/ ja nyt rv 40+1 toivossa on hyvä elää että jotain olisi tapahtunut... tänään selviää kun on ylimääräinen neuvolalääkäri ;)

ei välttämättä vielä tarkoita, että syntyis..Mulla on kanssa varmaan kolmisen viikkoa ollut ihan samaa, paikat pehmenny, kohdunsuu auki ja lyhentynyt. Vihlonta ja supistelu jatkuu vaan, mut voi olla että jatkuu ihan loppuun asti, nyt viikkoja 38+1. Lääkäri sanoi, että hyvä vaan että vihloo ja että jotain on jo tapahtunut..siellä se vaavi valmistautuu maailmaan :heart:

sama täällä. Rv 38+1 ja viikko sitten oli jo paikat auenneet ja vauveli tosi alhaalla. Supistelee useita tunteja päivässä ja nyt kova painontunne alhaalla. Vatsa koko ajan kivikova pallo.

Samaa sanoisin, ettei välttämättä tarkoita, et lähellä olis.
Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut melkein puolivälistä asti sormelle auki. Tää kolmas on mennyt jo yli la:nkin.
Supistuksia ja just tuollaista painetta ja kipua on ollut jo useamman viikon ajan.
Viime yönä luulin jo, että pääsen vihdoin synnyttämään, mutta ei. Tässä sitä taas vaan keikutaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 06:30 suzu1981 kirjoitti:
Mulla ollut jo kolmisen viikkoa noita tuntemuksia kun vauva liikkuu niin tuntuu kuin sukkapuikolla alapäässä väännettäisiin :/ ja nyt rv 40+1 toivossa on hyvä elää että jotain olisi tapahtunut... tänään selviää kun on ylimääräinen neuvolalääkäri ;)

Eipä ollut mitään tapahtunut kohdunsuulla :/ edelleen oli sormelle auki, pehmeä ja 2,5cm jäljellä, mutta voi olla ihan normaalia uudelleensynnyttäjälle että aukeaa vasta synnytyksen käynnistyttyä kunnolla!

Uusimmat

Yhteistyössä