Supistuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tähti

Vieras
Milloin ne on säännöllisiä ? Jos tulee esim. 5 supistusta, yksi kestää 10-60 sekuntia ja niitä tulee n. 2 min välein niin onko säännöllisiä ?
Sitten kuitenkin loppuu ja tulee puolentunnin - parin tunnin päästä taas.

Oisko tuo nyt sitten säännöllisen epäsäännöllistä? :D

Eivät vielä ole säännöllisiä, koska loppuvat välillä. Mutta sinnepäin, sinnepäin. ;)

Paljos viikkoja? Kerro lisää? Musta on kiva kuulla alkavista synnytyksistä!

Mulla ei säännöllistynyt koko synnytyksen aikana (kolmas synnytys), supparit kesti n. 20 sekuntia ja tulivat 5-20 minuutin välein. Ihan viimeisenä tuntina tuli noin 5 minsan välein ja kesti yli puoli minuuttia. Ihme synnytys...

Ei oltais varmaan oltu lähelläkään sairaalaa vielä ponnistusvaiheessakaan, jos ei olisi pitänyt raskausajan ongelmien takia lähteä heti sairaalaan, kun supistaa vähänkin enemmän...

Ei vielä ihan oo aika syntyäkään :) Mutta kun ei ole hajuakaan että mikä sitä säännöllistä sitten on :D Tuleeko supistukset synnytyksessä tuollai tiheästi ? Kauan normaalisti yksi supistus kestää ? Minulla saattaa jäädä supistus päälle, eli kestää monta minuuttia. Se se tekee kutaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tähti:
Ei vielä ihan oo aika syntyäkään :) Mutta kun ei ole hajuakaan että mikä sitä säännöllistä sitten on :D Tuleeko supistukset synnytyksessä tuollai tiheästi ? Kauan normaalisti yksi supistus kestää ? Minulla saattaa jäädä supistus päälle, eli kestää monta minuuttia. Se se tekee kutaa. :D
Kuulin kerran sellasen "vanhan ajan jutun" että ekoista kipeistä supistuksista kaks viikko ni vauva syntyy ja näin kävi kaverille.

Yhteistyössä