Mistä minä voin tietää millon pitää lähteä synnärille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Joka paikassa lukee, että kun supistuksia tulee säännöllisesti 5-10 minuutin välein ja ne kestää 40-60 sekuntia, mutta miten kauan niitä pitää tulla säännöllisesti että kannattaisi lähteä.

Mulla tulee nyt suppareita n. 10 minuutin välein, mutta kestosta en osaa sanoa, kun en mä sillä hetkellä kykene laskemaan, että kuinka monta sekuntia kestää ja toiset supparit kestää kauemmin ja toiset vähemmän aikaa. Ja jos niitä tuleekin säännöllisesti parin tunnin ajan ja sitten loppuvat.
Ärsyttävä tunne, kun ei tiedä mitä tehdä.

Joo pitää varmaan soittaa, kun väli on nyt 5-8 minuuttia ja olo on kaikkea muuta kuin hyvä ja jos yritän liikkua, niin supistuksia tulee useammin.
Varmaan pitää valita tuo synnytyssaliosaston numero, kun meillä on erikseen äitiyspoliklinikan numerokin.

Joo kohta lähden kun kuski vaan tulee ja lapsenvahti. Pari viikkoa sitten oli jo kohdunsuu pehmeä ja kanavaa pari senttiä jäljellä ja kohdunsuu parille sormelle auki . Pari päivää sitten alkoi limatulppa irtoamaan ja tää yö on ollut jotain ihan kaameaa, pahenee vaan.

Jos olisin itse jäänyt odottelemaan noita synnärin ohjeiden mukaan olisi vauva syntynyt kotiin,mutta kun oli jo kolmas kyseessä tajusin vähän aikaisemmin lähteä,edellisetkin olleet kyllä nopeita ;) Mutta toisaalta hyvä kun ei tarvinnut synnärille mennä kun ja ponnistaa vauva ulos jäi se turha salissa odottelu välistä :)
Onnea matkaan ehkä jo tänään saat nyytin kainaloon :D

Yhteistyössä