supistuksista

tää varmasti on ihan normaalia, mutta pitäiskö soittaa huomen neuvolaa, ku nyt alkuillasta saakka on supistellu aika tiheesti. ne eivät ole kipeitä, eivätkä kestä kovin pitkään?

VAI onko nämä edes suppareita?? voiko lapsen liikkuminen aiheuttaa mahan kovettumista ku se tuolla myllertää?
 
Supistaako niin kovin että joudut pysähtymään ja tai keskeyttämään hommasi ja joudut todellkin keskittymään hengittämiseen? Nuo on mulla ollut synnytys supistusten tunnus merkit. Niinja ne ei kuitenkaan oo viel sattunut. No eithän sä kyl niit oikeen kysyny, mut silloin viimeitään on hyvä seura niiden tiheyttä.
 
Mulla oli ainakin tosi napakoita supistuksia viimeset 8 vikkoa. Välillä niin että ihan piti mennä kyykkyyn tai vastaavaa, kun teki niin ikävää. Välillä kun maha kovettu ja todellakin supisti niin se saatto kestää kerrallaan muutamia minuutteja. Silti synnytin vasta viikolla 42. Joten voivat olla jopa tosi kivuliaita, mutta vaarattomia. Kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan, jos asia vaivaa. Näin minä tein useat kerrat. Mielummin kannattaa ottaa yhteyttä neuvolaan, kun omassa päässä asioita pyörittää!! Tsemppiä! :hug:
 
nii ja tosiaa viikkoja 33. ei niinkään tartte pysähtyy, toki se helopttaa oloa kun on hetken aloillaan.
mutta mää tarkkailen ja onneks kahen viikon päästä on neuvola, niin otan asian puheeks. mutta jos jatkuu, soitan sinne. :)

kiitos kaikille vastauksista.

öitä!
 

Yhteistyössä