Mulla supistellut 23rv:ltä alkaen ,aj.kipeästikin ja olen joutunut lepäilemään kotona.Yhden yön olen ollut sairaalassakin ja silloin sain estopiikin.Käytännöt taitaa vaihdella aikalailla eri puolella maata.Mulle sanottiin,että estolääkkeitä saa vaan sairaalassa,mutta mun kaveri toiselta puolelta Suomea on saanut joitain tabletteja kotiin.Mulle lääkäri sanoi äitipolilla,että ei kirjoita mitään supistusten estolääkkeitä kotiin koska niillä on niin paljon pahoja sivuvaikutuksia ja hänen mielestään jos on paljon kipeitä supistuksia jotka avaavat paikkoja niin pitää olla sairaalassa seurannassa. Mulla aukesi jkn verran kohdun sisäsuu jo 26 vikolla,mutta meni kiinni uudelleen levolla.Nyt on jo 31rv ja vähän levollisempi olo. Olen kuitenkin onnellinen että olen saanut olla kotona eikä ole tarvinnu maata sairaalassa.Näin jatketaan 35 viikolle asti,sitten saa jo enemmän liikkua eikä synnytystä enää estellä. Levosta huolimattakin on päiviä (ja öitä ),jolloin on ollu niin paljon kipeitä suppareita,että olen joutunu käymään polilla tarkistuksissa normaalien kontrollikäyntien lisäksi.