supistuksia, supistuksia...mutta ??? HELPPIÄ!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esikoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esikoinen

Vieras
Eli rv 37+0 ja vajaalle kahdelle sormelle auki ja kaulaa vielä 1-1,5cm, vauva laskeutunut alas n.2-3viikkoa sitten. Supistuksia tulee-menee kokopäivän ajan, mutta eivät ole säännölliset eikä niin hirmu kivuliaita!
Lääkäri sano että tulee ihan milloin vaan ja on tervetullut koska on niin hyvän kokoinen jo :)

Mutta kertokaapas että kauanko vielä menee? Viikkoja? päiviä?
Mulla sellasia supistuksia alkaa ylävatsasta ja masu menee TOSI kovaksi ja sitten pientä kipua tuntuu alavatsassa ja pimpin päältä. Kestää noin 30-50sekkaa... Luuletteko että tässä synntys lähenee, niin ja näitä suppareita tulee päivän aikana n. 20kertaa!

kiitos vastanneille etukäteen!

No siinä viiden viikon sisään melko varmasti. Tuo on ihan tyypillinen tilanne ja monesti menee silti vielä viikkoja, tottakai joillekin ne ennenaikaiset vauvatkin syntyvät. Kärsivällisyyttä! Vauva tulee kun vauvan aika on.

Kuulostaa enemmänkin harjotussuppareilta, oikeat supistukset tuntuu usein selässä. Mutta vaikeahan se on sanoa.. voi tulla ensi yönä tai sitten kolmen viikon päästä :)

Alkuperäinen kirjoittaja aha:
Kuulostaa enemmänkin harjotussuppareilta, oikeat supistukset tuntuu usein selässä. Mutta vaikeahan se on sanoa.. voi tulla ensi yönä tai sitten kolmen viikon päästä :)

Ei mulla oikeat supistukset tuntuneet laisinkaan selässä, joten älä yleistä.

kyllä sä sitten tiedät, kun ihan oikeita supistuksia tulee :D koska sitten et todennäköisesti ole enää täällä niitä ihmettelemässä, vaan kaksinkerroin sairaalassa :laugh:

Nimim. asian itse hyvin ja tuskallisesti kokenut (mulla oli kunnon harjoitussuppareita monta kuukautta ja tyttö syntyi silti rv39+5)

mulla meni 12h alavatsasta tuntuneidin suppareiden alkamisen jälkeen kun syntyi.
ja kalvojen puhkaisun jälkeen alkoivat selässäkin tuntumaan. et toivotaan et ei kauaa tarvis enään kärvistellä.:)

mulla alkoi supistukset perjantain ja lauantain välisenä yönä ja ne jatkuivat tiistai iltaan asti,jolloin neiti syntyi. Supistusten väli oli 10min päivällä ja aamuyöstä 5min ja kun aurinko nousi, niin supistukset muuttui taas siedettäväksi..

Yhteistyössä