Supistuksia 10min välein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marya

Vieras
Niin, siis vkja nyt 37+6 ja supistuksia tullu jo ilta kahdeksan tienoilta, ensi tuli 15min välein, mutta nyt on tullu jo peri tuntia 10min (+-2min) välein.. Oliskohan tää nyt sitä...? Supistukset ei kuitenkaa oo mitään äly kivuliaita...

Koskas sinne synnärille sitte pitää lähtee..?
Toinen olis siis kyseessä... :)

Mulle sanoivat neuvolassa ( 2cm olin auki) että jos suppareita alkaa tulemaan 10min välein voi jo lähteä synnärille, mutta mulla ne oli kyllä jo tosi kivuliaita sillon kun tulivat 10min välein..

Itsellä kans oli toinen kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja Marya:
Ei jomota selkää tai mitään?

Vähä muttei pahasti...

Jospa ne siittä alkais, onhan tuokin jo hyvä merkki että supistukset on tihentynyt 15min 10minuuttiin :)

:D
Niin, mut kyllä taidan mennä pötkötteleen... Katsotaan mitä tapahtuu.. Öitä! =)

Alkuperäinen kirjoittaja TUPLAONNI:
Milloin sairaalaan?
Uudelleensynnyttäjän on lähdettävä sairaalaan, kun
supistukset toistuvat säännöllisesti 5-10min välein
supistukset kestävät kerrallaan 45 sekuntia
supistukset ovat kestäneet kahden tunnin ajan

MENOX JO!!! =)

Jospa kuitenki katson yön yli... Kun eivät oo kivuliaita... =)

:D
Niin, mut kyllä taidan mennä pötkötteleen... Katsotaan mitä tapahtuu.. Öitä! =)

Onnea vielä kerran matkaan :flower:

Kiitos, yritän olla vielä innostumatta etten sitte aamulla pety kun herään ja kaikki supistukset on laantunu... B) :D

Itsekkin sanoin miehelle kun synnyttämään lähdettiin, että käänny takas turhaan me sinne mennään :D Hyvä kuitenkin että mentiin, kerkesin hyvin olla synnytyssalissa ja tutustua paikkaan, 4cm olin auki kun menin saikulle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mullekin on sanottu, että kun ei pysty enää olla kotona, niin sitten synnärille.

Näin mullekin on sanottu. Tosin jos olisin neuvoa noudattanut, olis varmaan molemmat syntyneet kotona tai viimeistään autoon...

Jos mulla olis nyt viikkoja noin paljon, niin oltais jo ehditty muuttaa. Ja siinä tapauksessa mä olisin jo matkalla. Kun isommat pitää kuitenkin viedä hoitoon matkalla ja sairaalaankin reissu vie n. 40min. vuorokauden ajasta riippuen.

Lähinnä miettisin sen mukaan, kuinka kauan sinne sairaalaan menee. Ja kannattaahan sinne soittaakin ja kysyä, mitä ovat mieltä.

Yhteistyössä