Supistukset loppukoon, toivotaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Tu nnin sisään kolme napakkaa kipeetä tullut ja aamu päivästä pari. Mutta ei vielä...rv vasta 33+5 ja nyt sitten lepoo taas vaan ja peukut pystyyn että nää taas loppuis.. eilen illalla aika lailla samanlaista... Ja multa tosiaan se synnytyskanava hävinnyt..saas nähdä :ashamed: ...

Mutta kyllä kai nämä taas loppuu, :saint: B) ;)

toivotaan että loppuu. onneksi sulla on noin hyvät viikot jo, et sen puoleen ei paniikkia. esikoista odottaessa itsekin makoilin muutaman päivän osastolla rv 32+, supistuksia estävässä tipassa. loppuraskaus meni sitten kotona lepäillessä. eipä ole kivaa pelätä että toinen syntyy liian aikaisin... tsemppiä!

ei ole kivaa ja joka päivä ollaan voiton puolella. ja rv 34 on se minkä jälkeen eivät sitten kai enää estele, mutta toi rv 36 on mun tavotteeni. Jotenkin tuntuu kuitenkin että yli menee :D 2 lasta jotka kummatkin rv 40+ syntynyt ja asennoidun siihen tässäkin raskaudessa. Mutta rauhassa otellaan tuonne 36 ja toivotaan että taas loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Aika outoja:
tommoset säädökset kun ei kuitenkaan eka lapsi että voi tulla aika nopeestikkin :/ . Tsemppiä tosiaankin !

Ja meillä sairaalaan matkaa sellaser 60-70 km ja lapsetkin pitää viedä hoitoon vielä jos jotain tapahtuu, mutta täytyy vaan seurata

pakko tulla laittaan että aika pitkä väli kun nyt vasta taas supisti...josko ne nyt sitten loppuu tältä päivää... Tosin kaks kertaa olen käynyt isommalla hädälläkin tänään ja yleensä käyn aika harvoin kun on aika hidas ruoansulatus...jännitetään..

No tays sista käännytetään kuitenkin kotio, ihan yhtä turhan kanssa sinne lähteä...
Ja veljeni on keskonen enkä sitä toivo todellakaan, lähden kyllä illalla jos tämä ei ota loppuakseen.

Hei, mulla oli just tommosta samoihin rv-aikoihin ja kanava hävinny ja vauva todella alhaalla... Mulle oli jo joka paikassa sanottu, et tulee aikasin mutta...niinpä meni viikolla yli, tosin tuli kyllä vauhdilla, kun ymmärsi tulla ;)

Onneksi viikkoja on kuitenkin kohtuullisen hyvin. Jospa ne sairaalassa saisivat lääkkeillä vielä loppumaan supparit.
Oletko jo ollut tässä raskaudessa sairaalassa niiden supistusten takia? ja ovatko jo kypsytelleet vauvan keuhkoja?

onneks on niin edes tuon verran... En ole mennyt sairaalaan vaikka olotiloja on ollut...lääkärissä omalla paikkakunnalla vain käynyt ja neuvolassa nyt hieman useammin en kyllä tiedä miksi, mitä se rauta yms arvojen mittaaminen sitten auttaa...Maha ainakin aksvanut ylä sf käyrällä ja näin mahan läpikin aika iso on varmaan näille viikoille, ja rv 20 ultrassakin täti sanoi että on iso ikäisekseen muttei laskettu aikaa vaihtanut. No nyt...heippa :wave: , jos sitä sänkyä vielä kokeilis.

Yhteistyössä