supistelee, saako vakuutusta syntymättömälle?

Mulla on ollu supistuksia jo rv15 lähtien, sairauslomalla olen ollut jo 2kk. Nyt rv26. Onko kellään ollut samankaltaista tilannetta, oletteko saaneet syntymätömälle vauvalle vakuutusta? Oli kiva kuulla kokemuksia, ei viittis turhaan ruveta siihen hakurumbaan.
 
me otettiin vakuutus 3kk ennen syntymää..mulla oli ollu verenvuotoja tuntemattomasta syystä ja sairaalassakin yön olin viettänyt..tapiola oli tilannu tiedot sairaalasta miks oon siellä rampannu ja hyväksy silti vakuutuksen.että tuskin noi supistelutkaan on este vakuutukselle.
 
heinäpallo
Meille haettiin vakuutusta fenniasta. Ja supisteluista huolimatta vakuutus saatiin. Supistukset alko jo rv 19, olin 4 vkoa saikulla ja yritin töihin mut siitä ei tullut mitään. Ja olen ollut sairaslomalla sen jälkeen. Vakuutusyhtiö halusi neuvolasta sairaskertomukseni. Nyt rv 31 menossa.

Eli ehdottomasti vakuutusta hakemaan!!
 
Fenniasta saatiin mekin vakuutus vaikka oli supisteluja, sairaalakäyntejä ja pitkiä saikkuja. Tarkkaan kyllä olivat ottaneet selvää kaikista sairaalakäynneistäni ym ja neuvolasta piti vielä toimittaa sairaskertomukset... =) Itselleni en sensijaan saanut sairausvakuutusta.
 

Yhteistyössä