supistaa supistaa supistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
La ens kuun alussa. Nyt kolme päivää ollu supistuksia jatkuvasti, välillä loppuvat ja alkavat taas uudelleen... Menkkamaista kipua alamahassa lähes koko ajan. Millon tää oikein syntyy? Onko muilla ollu samanlaista????

[QUOTE="mie";22305449]Tällä menolla hermo menee ennekuin vauva syntyy.. Paljonko sulla viikkoja?[/QUOTE]

37
Eli hyvällä tuurilla tätä on vielä mooonta viikkoa.
Hermo tässä kyllä menee tätä menoa kun ei uskalla mihinkään lähteä, pelottaa olla lasten kanssa keskenään ja silti mitään ei tapahdu.
Ei kai auta kuin toivoa että homma lähtisi etenemään. Ja koittaa jotain poppakonsteja.
Mieskin on ihan hermona kun ei tiedä miten pitäisi työjutut järkätä.

Dramaattinen vauva tulossa kun tekee itsestään näin suuren numeron :D

Mulla rv37 ja tota menkkamaista kipua ollut jo puolesta välistä asti.. rv27 oli vähän paikat auennut ja kohdunkaula lyhentynyt. Sitten oli jonkun aikaa kun supisteli vähemmän ja nyt taas pari viikkoa supistelee aika herkästi ja menkkamaista kipua kanssa. Et ei välttämättä ennakoi siltikään synnytystä ihan lähipäivinä näköjään.

Mulla siis täysin samanlaiset tunnelmat täällä.:D Lenkillä just kävin ja en oo enää niin hirveesti varonut kaikkea fyysistä tekemistä, jos tässä lähiaikoina alkais jo jotain tapahtumaan. Ärsyttävää kun ei voi suunnitella mitään kun ei tiedä millon tulee lähtö..

samat tunnelmat.. Puoli sukua on valmiudessa kun ei tiedä milloin on pakko lähteä (lapsenvahdit siis) . Ja vaikka kävin synnärillä liikkeiden vähyyden vuoksi eivät voineet katsoa sisätutkimusta vaikka käyrälläkin supisteli ja meiktä on synnärille 150 km matkaa. Mulla vielä 7. raskaus ja edelliset tulleet aika nopeaan. Turhauttavaa :(

tutulta kuulostaa, mutta mulla on jo 37+3 menossa, että saiskin tulla, varsinkin ku käynnistys edessä jo pikkasen ennen la:ta jos ei tuu ennen sitä..

vkoloppuna sauna+ seksi+ siivous yhdistelmä aiheutti vain helvetillisen yön ei synnärikeikkaa... ei auta ku kärvistellä ja toivoo et kohta poksahtaa =)

Yhteistyössä