Supistaa, supistaa :( ja v*tuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv37
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv37

Vieras
Hitsi, äsken jo luulin että pitää lähteä kun supisteli 5-10min välein.. Ei ihan yhtä jytkyjä kuin synnytyssupistukset, mutta kipeitä ja samalla lailla työnsivät vauvaa alaspäin. Voi kun saisi pikkunen vielä pari viikkoa kasvatella itteänsä masussa.. Tilannetta ei yhtään helpota se että miehen sukulaiset on TAAS änkeämässä tänne just silloin kun olen sanonut että en halua heitä tänne, eli lasketun ajan jälkeen että pääsisivät heti pientä katsomaan (ja useammaksi päiväksi). En käsitä miksi pitää tunkea, ottivat varta vasten oikein kesälomansa siihen että pääsisivät. Myöhemminhän ei voi sitten tulla kun ei ole lomaa.. Voi että kyrsii oikein kunnolla. Viimeksi en istunut synnytyksen jälkeen kunnolla kolmeen viikkoon, vihoviimeinen asia mitä haluan tehdä on hyysätä täällä porukkaa päivätolkulla. Olkoonkin että voisivat mennä hotelliin, mutta hitto soikoon monen päivän vierailu ja koko ajan täällä kuitenkin, ei puhettakaan rauhoittumisesta perheen kesken ja tutustumisesta uuteen perheenjäseneen. AARGH.

Sä olet aikuinen täysipäinen nainen, oletan ainakin. Sinulla varmaan on kyky tehdä selväksi, että teidän kotiin ei tule kukaan esim. viikkoon tai kahteen kun vauva on kotiutunut. Minä sanoin ihan suoraan, että meille ei saa tulla. Fiksut aikuiset ymmärtävät kyllä, eivätkä ota itseensä. ja vaikka ottaisivat, so what?! se on teidän koti ja teidän uusi perheenjäsen, ei mikään näyttelyesine.

No kuule alkaa olla että täyspäisyydestä ei kohta oo enää takeita tän supistelun ja ketutuksen jälkeen :D.. Aikoisivatkin sitten mennä hotelliin jos meille ei sovi tulla, mutta mitäs iloa siitä on jos täällä kuitenkin ovat suurimman osan ajasta? Tai mies ja isommat lapset kuljettavat heitä tapahtumasta ja harrasteesta toiseen kaiken päivää, rauhoittumisesta ei puhettakaan. Ja voi että kun ymmärtäisivätkin, mutta ei kun vetäistään orjantappurakruunu päähän ja vetäistään parit palot poskionteloihin saakka. Minä olen se pahis, kun meille ei KOSKAAN voi tulla; ollaan jouduttu kieltäytymään heidän vierailusta joskus aiemminkin mun työkiireiden vuoksi ja sitten ovat tulleet kuitenkin (lue: mies ei osaa sanoa EI tarpeeksi tiukasti ja mä en ala jankuttamaan anopille, mielestäni se on miehen tehtävä) ja olen ollut kiireestä ja passaamisesta pinna kireänä he loukkaantuivat tästä ihan kamalasti.. Aivan älytöntä!

Yhteistyössä