SuperPappa-merkki

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mimmonen se olisi? Vähän samantapainen kuin se Superman-merkki, mutta kuitenkin erilainen pitäisi olla ja tietty eri värinen.

Oon vaan pähkäilly, että kun miulle tulee tuo toinen käsi ikäänkuin "perhe"-kädeksi tatuointien osalta ja haluan siihen pappani muistolle tatuoinnin. Pappa ei ole siis vielä kuollut, eikä varmaan kuolekkaan vielä 20 vuoteen :D, mutta kuva pitäisi piirtää ja ottaa. Ja pappani on aikasmoinen superpappa: Aamut aloittaa leuanvedoilla ja punnerruksilla, lumettomaan aikaan pyöräilee 15 kilsaa päivittäin, sekä sauvakävelee myös. Talvisaikaan sauvakävelee ja hiihtää päivittän. LIsäksi käy kerran viikossa pappajumpassa :D Ja ikää kuitenkin 79, täyttää tänä vuonna 80. Siksi mietinkin SuperPappa-merkkiä...Mutta mimmoinen...siinä pulma :whistle:

:heart: Ihana ajatus!
Sun pappasi kuulostaa ihan mun mammaltani :D Oikea rautarouva! Ei kyllä leukaa vedä tms, mutta ajaa ruohon työnnettävällä, vanhalla leikkurilla niitten ISOSTA pihasta, kolaa lumet, istuttaa perunat, mullittaa ja kuokkii ylös (ja perunoita on paljon) eikä mamma edes väsy!
Ihania nämä vanhanajan ihmiset todellakin! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Sun pappasi kuulostaa ihan mun mammaltani :D Oikea rautarouva! Ei kyllä leukaa vedä tms, mutta ajaa ruohon työnnettävällä, vanhalla leikkurilla niitten ISOSTA pihasta, kolaa lumet, istuttaa perunat, mullittaa ja kuokkii ylös (ja perunoita on paljon) eikä mamma edes väsy!

Ne on :heart: Pappanikin asuu yksinään ok-talossa ja lumet kolaa ym.

Ja hauskinta on, et kun mieheni pikkuveli (20v ) 3 :heart: vuotta sitten kokeili pappani kanssa, et kumpi vetää enemmän leukoja, ni silloin 77 vuotias pappani veti enemmän :D Ja miehen pikkuveli on aina ollut semmoinen urheilija...hiihtänyt ja pelannut jalkapalloa ihan kisoja myöten... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:

Ne on :heart: Pappanikin asuu yksinään ok-talossa ja lumet kolaa ym.

Ja hauskinta on, et kun mieheni pikkuveli (20v ) 3 :heart: vuotta sitten kokeili pappani kanssa, et kumpi vetää enemmän leukoja, ni silloin 77 vuotias pappani veti enemmän :D Ja miehen pikkuveli on aina ollut semmoinen urheilija...hiihtänyt ja pelannut jalkapalloa ihan kisoja myöten... :D

Kiva =) Se on hassua, miten jotkut säilyy niin uskomattoman hyvässä kunnossa.
Mun mammani täyttää lokakuussa 79v ja on vanhin mun isovanhemmistani (kaikki elossa), mutta ylivoimaisesti parhaimmassa kunnossa. Eikä mitn kevytruokia tms ole ikinä syönyt, vaan ehtaa kotiruokaa voilla ja kermalla.

Mun kotikylässäni asuu yksi 89-vuotias mies vaimonsa kanssa ok-talossa. Viljelevät yhä perunansa ja sipulinsa ja ympäri vuoden kalastavat.

Yhteistyössä