Superoudon nimen metsästys

t-rex harmailee...
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
oudosta en tiedä, mut musta Isla on kaunis nimi.
Tämä on ehkä se yleisin "ongelma" meillä ainaskin... aina joku nätti nimi on varattuna jonkun koiralle tai tässä tapauksessa hirmu hyvälle hevoselle aikanaan eli Isla J Brave...

Minttu
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mulle jäi epäselväksi mitä hauskaa tossa teidän "harrastuksessa" on?
No höh. Jos teillä suositaan erikoisia nimijä niin saadaan kait me muut etsiä niitä ja arvostella.Samallalailla ku te näitä meidän tavis yleisnimiäkin. vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mulle jäi epäselväksi mitä hauskaa tossa teidän "harrastuksessa" on?
No höh. Jos teillä suositaan erikoisia nimijä niin saadaan kait me muut etsiä niitä ja arvostella.Samallalailla ku te näitä meidän tavis yleisnimiäkin. vai?
Älä yleistä. Mä en harrasta tavisnimien bongailua ja yökkimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja Katti:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
oudosta en tiedä, mut musta Isla on kaunis nimi.
Entä Islanti?
Engla?
Skotla?
Irla?
Espa?
Portuga?

Kyllä ihmiset on väsyneitä kun lapselle pitää nimi väkisin vääntää, ettei vaan ole kenelläkään muulla samanlaista...
Isla taitaa olla Norjalainen nimi, eikä mikään harvinainen siellä.
Ei se minusta Norjalainenkaan ole, vaan luultavammin alkuaan skottilainen

Mä harrastan kyllä enemmän tai vähemmän nimien bongaamista sekä keräämistä ja nimien antamiseen liittyvistä tarinoista pidän erityisesti. Harvemmin minä yökin tosin, mutta ymmärrän harrastuksena ja mielenkiinnon kohteena nimien keräilyn täysin.

vieras
Soneraa ei tosiaan ole, mutta löytyi yksi poika nimeltä Tele ja kaksi Telia-tyttöstä.

Aika herttaista, että ovat sittemmin Suomen Tele ja ruotsin Telia löytäneet toisensa:)

Yhteistyössä