Tämä on ehkä se yleisin "ongelma" meillä ainaskin... aina joku nätti nimi on varattuna jonkun koiralle tai tässä tapauksessa hirmu hyvälle hevoselle aikanaan eli Isla J Brave...Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:oudosta en tiedä, mut musta Isla on kaunis nimi.
Romanit on kaaleita, ei kaaleja.Alkuperäinen kirjoittaja kalissa:Kaks Kaalea löytyy eli liekö romaaneja..
No höh. Jos teillä suositaan erikoisia nimijä niin saadaan kait me muut etsiä niitä ja arvostella.Samallalailla ku te näitä meidän tavis yleisnimiäkin. vai?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mulle jäi epäselväksi mitä hauskaa tossa teidän "harrastuksessa" on?
Älä yleistä. Mä en harrasta tavisnimien bongailua ja yökkimistä.Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:No höh. Jos teillä suositaan erikoisia nimijä niin saadaan kait me muut etsiä niitä ja arvostella.Samallalailla ku te näitä meidän tavis yleisnimiäkin. vai?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Mulle jäi epäselväksi mitä hauskaa tossa teidän "harrastuksessa" on?
Ei se minusta Norjalainenkaan ole, vaan luultavammin alkuaan skottilainenAlkuperäinen kirjoittaja tundra:Isla taitaa olla Norjalainen nimi, eikä mikään harvinainen siellä.Alkuperäinen kirjoittaja Katti:Entä Islanti?Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:oudosta en tiedä, mut musta Isla on kaunis nimi.
Engla?
Skotla?
Irla?
Espa?
Portuga?
Kyllä ihmiset on väsyneitä kun lapselle pitää nimi väkisin vääntää, ettei vaan ole kenelläkään muulla samanlaista...