Supermarjo ja tytöt tulee liviltä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="viekku";25844678]Mua NIIIIN puistattaa tuo Marjo, ihmisenä. Eniten mulla särähtää korvaan se "oon tosi tarkka ravinnosta raskauden aikana, paino saa nousta enintään 8 kiloa ja oma paino täytyy saavuttaa kolmessa viikossa". En ole itsekään tässä toisessa raskaudessa saanut kuin 7 kiloa lisää painoa, vaikka syön kuin hevonen ja rv37 menossa. Ekassa raskaudessa sekä epparihaava että vauvan hoito rajoitti sitä menemistä (pakkasta -25-30 sen 2010-2011 talven muutaman kuukauden). Eikä tulis kuuloonkaan vahdata puntaria omalla kohdallani tän toisenkaan jälkeen.
Hyi hitto. Nousee oikein niskavillat pystyyn. Ja tuo nyt ei edes ollut ainoa laukasu tuon ihmisen suusta joka ärsyttää ja pahasti.... Huh huh. En katso.[/QUOTE]

Sama särähti myös mun korvaan. Mulla on tavotteet kyllä ihan jossain muualla vastasyntyneen vauvan kanssa, kun painon pudottamisessa. Ei bois tossa vaiheessa vähempää kiinnostaa, mitä vaaka näyttää.

Luin muuten uusimmasta perhelehdestä kyseisen naisen haastattelun. Mua ärsytti lähinnä se ajatus hänellä, että heidän elämäntyylinsä on ainoa ja oikea tyyli. he elävät täydellistä elämää ja siten rakastavat lapsiaan. Muunlainen elämä osoittaa rakkauttomuutta lapsia kohtaan.

Minuakin on erityisesti ärsyttänyt kyseinen mainos televisiossa ja varsinkin kohta painonpudotuksesta. Olen itse juuri menettänyt oman esikoiseni kesken raskauden lapsen sairauden takia ja minua vihastuttaa suuresti tällaiset tyypit, jotka nostetaan "superihmisen" asemaan, kun on kolme tervettä lasta ja työ.

[QUOTE="Mies";25825125]Näin tän mimmin ekaa kertaa Keskisen ohjelmassa ja naurettiin kippurassa mistä ne ovatkin löytäneet tollaisen kylähullun. Tää on loistava ohjelmaformaatti, sillä tää rouvahan on niin naurettava että pakkohan ainakin yks jakso katsoa (en usko ett ainakaan mun kiinnostus kestää enempää). Moni on täällä kirjoittanut "turha julkkis", minusta tosta muijasta ei saa edes "turhaa julkkista", kylläkin turhan.[/QUOTE]

joo näin kans sen ja ajattelin et ei juma tolla muijalla ei oo ihan kaikki kotona.

nyt näin mainokset ja kauhistuin, en todellakaan aio katsoa tollasta paskaa!

Kamalinta tässä on se, että ihmiset itse ovat niin sokeita elämäänsä kohtaan. Kaikki pitävät sekopäänä ja nauravat tuolle tuohulle, mutta mehän ollaan vain kateellisia. ;D ;D Lapsia käy todella sääliksi.

En meinaa katsoa. Minulle tuli niin paha mieli Meidän Perhe-lehdessä olleesta haastattelusta. Ihan kamalaa elämää viettävät. Siis toki moneen muuhun verrattuna parempaa, mutta tuo suorittamisen määrä jne. Lapset ovat kuin näyttelyesineitä, palkintoja hyllyssä. Se haastattelu oli jotenkin järkyttävä.

Eikun oikeesti, aikooko joku kattoo? Meidän kahden elämännäkemykset eroaa toisistaan niin paljon, et en tod katso. Kun siitä ihmisestä leivotaan väkisin joku IHMEnainen.
NORMImammalla on työ, lapset, lasten harrastukset ja mies. Onko siinä nyt sitten jotain niin kamalan siistiä, että SUPERMARJOllaKIN on nämä kaikki? Tunnen pari äitiä joilla on yritys oman työn ohella, ne mukulat ja miehet ja harrastukset jne. Eipä nuo tee itsestään mitään numeroa.
Ja ei, en todellakaan ole kateellinen. V*tuttaa vaan tommonen kapeakatseisuus ja koreilu. Miks ei tehdä tosi-tv sarjaa meistä arkisista äideistä, jotka kitkuttaa eteenpäin samoilla voimilla kuin tämä Marjo. Puistattaa.... Anteeks....

ne tanssitytöt siis. Arvostelee tosi voimakkaasti muiden ulkonäköä.. varsinkin ne kaks: se Henna ja joku tumma tytttö joka oli jossain muussakin ohjelmassa. Tosiasiassa toisella niistä on löllömaha ja toinen on niin koppava ja itserakas, että se rumentaa hänet kyllä täysin.

Yhteistyössä