D
dfdf
Vieras
Vain ne vastaavat näihin ketjuihin, joilla on jotain kerrottavaa. Taviksilla ei välttämättä ole. Toisekseen, kauneus on katsojan silmissä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sitten terveellä itsetunnolla varustettuja![]()
Olen siis yksi niistä harmaista hiirulaisista, jotka eivät ole minkäännäköisiä. Niitä ei huomaa. Paitsi sitten niinä päivinä, kun on sudittu naamaa hieman parempaan kuntoon.
Ja se ero on ihan oikeasti huomattava ennen ja jälkeen meikkaamisen. Ei ole kerta tai kaksi, kun tutuilta putoaa leuka lattiaan, kun näkevät mulla ensimmäistä kertaa meikit naamassa. Ihmettelevät sitä, miten voinkin olla niin kaunis.
:OTästä hyvänä esimerkkinä minulla on yksi vaikeasti ylipainoinen tuttava. Suoraan sanottuna hän on ruma ilman meikkiä. Kasvot ovat pyöreät ja punakat. Kun hän on meikannut ja ottanut kuvan kasvoistaan oikeassa kuvakulmassa, jossa kasvot näyttävät kapeilta, niin kukaan ei tunnistaisi häntä samaksi henkilöksi. Tosin livenä ikävä totuus läskeistä paljastuu. Niitä ei pysty edes meikillä piilottamaan.
Ei epäilystä etteikö näin upeita naisia olisi mutta miten ne kaikki on tänne palstalle eksyneet ja miksei niitä koskaan näe missään, koska kyllä 99% vastaantulijoista on ihan tavallisen näköisiä.
Hämmentää se, että aina kun keskustellaan painosta tai koosta niin puolet ketjuihin vastanneista on joko todella hoikkia tai huippukurvikkaita tai muuten vaan muotovalioita. (toinen puoli on sitten ne "mä oon ruma ja painan 130 kiloo"). Tai jos on keskustelu ulkonäöstä niin jo on kaikki niin erityisen kauniita ettei saa baareissa ja kadulla olla rauhassa kun on kaikki miehet polvillaan.
Ei epäilystä etteikö näin upeita naisia olisi mutta miten ne kaikki on tänne palstalle eksyneet ja miksei niitä koskaan näe missään, koska kyllä 99% vastaantulijoista on ihan tavallisen näköisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27831752:Ihanahan voi olla, ilman että on kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27831752:Ihanahan voi olla, ilman että on kaunis.
No joo, toisaalta ymmärrän sen "kaikki ovat kauniita"-idean, mutta mulle itselleni henkilökohtaisesti olisi paljon tärkeämpää se, ettei se kauneus olisi niin määrittävä tekijä, että sitä pitäisi kaikkialla nähdä tai pitää sitä jotenkin erityisen tavoiteltavana. Ottaen huomioon sen, että kauniina pidetään erilaisiakin asioita, eikö sen voisi antaa olla jotenkin vähemmän määrittelevä ja merkitsevä asia? Tykkäisin myös, että ihmisellä olisi mahdollisuus sanoa neutraalisti itsestään, ettei ole kaunis - ilman, että sitä pidetään kehujen kalasteluja tai jotenkin säälittävänä. Ei se ole jokaiselle tragedia, ettei ole kaunis.