Super-Marjo, niin täyttä paskaa ettei edes viihdytä vai viihdyttääkö?

10.02.2012
135
0
16
star valley
Katsoin tämän klipin Supermarjo ja tytöt - Marjo Niittyviita lähti lenkkipolulle lähes suoraan synnytyssalista! | Livtv.fi

"Olemme poikkeuksellinen perhe, ajattelemme ensin lasten etua" ja heti perään kumosi sen kertomalla kuinka lähtee suoraan synnytyksestä lenkille eli pois lapsen luota.

Ilmeisesti siis vetää jotain tanssiryhmää, joo erittäin äitimäistä. (Ja jos kohta joku haukkuu vanhanaikaiseksi niin siitä vaan!)

Niin masokisti en ole että avaisin koskaan Liv-kanavaa tämän sarjan tiimoilta.

Olen nähnyt pari mainosta ko. ohjelmasta, eikä ole tullut pienintäkään hinkua katsoa tuota ohjelmaa.
Tuo lenkille lähtö nyt ei ole mitenkään kummallista, itsekin taisin käydä lenkillä heti ekana iltana kotiutumisen jälkeen. Ei tullut mieleenkään, että siinä on jotain "superia", hyvässä tai pahassa.

mut eikö vastasyntynyt vauva kuitenkin nuku aikas paljon, ilman äitiä? Silloin kai voi ihan hyvin käydä lenkillä? :)

Ehkä tällä äidillä on sitten ollut täydellisiä vauvoja jotka nukkuu täydellisesti täydet 6 tunnin unet putkeen, mutta jos joutuu syöttämään vauvaa 1-2 tunnin välein öisin ja päivisin ja kävelee päivät silmät ristissä väsymyksestä niin ei siinä paljon lenkkipolut houkuttele...

oi mäkin jouduin heti seuraavana päivänä synnytyksestä käymään koiran kans lenkillä:D ja tkeen kotityöt ja käymään kaupassa niin ja ilman vauvaa..lisäksi vauva nukku tosiaan vaan 1-2 tuntia putkeen,joten silmät ristissä mentiin...

[QUOTE="vieras";25873462]Ehkä tällä äidillä on sitten ollut täydellisiä vauvoja jotka nukkuu täydellisesti täydet 6 tunnin unet putkeen, mutta jos joutuu syöttämään vauvaa 1-2 tunnin välein öisin ja päivisin ja kävelee päivät silmät ristissä väsymyksestä niin ei siinä paljon lenkkipolut houkuttele...[/QUOTE]

Jollekin se lenkille lähtö voi olla rentoutumiskeino ihan samanlailla kun toiselle vaikkapa telkkarin katselu. Ainakin itse halusin välillä ulos kämpästä juurikin silloin, kun vauvan kanssa oli vaikeaa ja itse olin väsynyt tai hermot kireällä.

Tuleekos kenellekään mieleen, että sarja saattaisi joltain osin olla käsikirjoitettu ja vieläpä tahalleen provosoivasti? Vähän niinkuin Kiinteistökuningatar Kaisa.

Ku homman nimi vaan on se, että mitä ärsyttävämpi niin sitä enemmän sarjaa katotaan. Ja haukutaan jälkeenpäin :)

tää super tilitti just jossain kuinka heillä on ollu suruakin...ei vaan pelkkää menestystä...kun on ollu rypäleraskautta ja keskenmenoa... se se vasta surua on kun on halunnut lasta koko elämänsä ja nyt 44-vuotiaana täytyy todeta että ohi on yritykset. Niin ällöä koko Niittyviidan perhepaska!!!!

Katsoin äsken ensimmäisen jakson ja eipä se mielipide muutu yhtään...muka lapsen ehdoilla ja niin perhekeskeistä elämää. Isä huutaa 5?-vuotiaalle tytölle, joka hiihtää, että kovempaa kovempaa ja neuvoo miten hiihtää ja samaan hengenvetoon toteaa, ettei eskarin liikunnasta ole mitään apua, et ennemmin tehdään omat treenit silloin. Huh.

Tälle perheelle kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, oma firma saa julkisuutta ja varmasti ohjelmakin on katsottu kun niin paljon siitä on vouhkattu. Kerrotaan keskenmenoista ja vainoojista. Kannattais pitää jotain rajaa jos ei halua omasta elämästä puhuttavan, tietenkään ei kenellekkään ei pitäisi pahaa tehdä, mutta puhetta varmasti riittää.

mä tykkäsin ihan sikana kiinteistökuningatar kaisasta!

Mä mietin et mitä tuolla taustalla oikeesti on.. Monesti kun tuodaan esille oikein kovasti jotain tiettyä asiaa tai halutaan näyttää ja kertoo kaikille miten täydellistä on niin tosiasiassa monesti se totuus onki ihan päinvastaista.

• Tykkää
Reactions: Fortune
[QUOTE="vieras";25885308]Viihdyttävintä on seurata, kuinka katteeliset laiskat plösöt yrittävät hakemalla hakea kaikkea negatiivista.[/QUOTE]

LIVin markkinoinnista päivää? :D

Yhteistyössä