super-isä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LMK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LMK

Jäsen
21.04.2008
39
1
6
Mulla oli la eilen, yksin olen nyyttiä odottanut kun mies jätti 3kk sitten. Ei ollut valmis isäksi eikä halunnutkaan mitään näin vakavaa. Nyt soittelee et miten meni neuvolassa ja onko ollut supistuksia jne. (pe-su hänestä ei kuitenkaan koskaan kuulu) Nyt se haluaa olla "hyvä isä" lapselleen.. Tänään se oli sitä mieltä että olisi valmis ottamaan vastuun vaikka yksin lapsesta! Vau.. hänestä on kuoriutunut oikein super-isä kun sai ensin takaisin menetetyn vapauden ja sitten sai kasvaa oluen voimalla, kavereiden kanssa baarissa ja tadaa! syntyi super isä!

Hitto mua ällöttää sen äänikin..
:kieh:

No älä vastaa enää sen soittoihin jos äänikin ällöttää. Se vaan on miehille helppoa kun voi ottaa aikalisän. Eiköhän mies tehnyt päätöksen silloin kun jätti sinut yksin selviämään. Turha enää ruikuttaa ja uhota mitään vastuunottamisesta.

Koko raskauden ajan ku oltiin yhdessä eli 6kk ma-to minä ja lapsi oltiin kaikkein tärkeintä maailmassa ja se haluaa perheen jne. pe se jätti mut ja siitä ei kuulunu vasta ku su seuraavan kerran, aina tuli tekstiviesti et "anteeksi en tarkoittanu mitään mitä sanoin ja en ymmärrä miksi sanoin niin.." jne. siis yhtä paskaa koko jätkä!
Tuskin se siitä on muuttunut.. Meinasin saada keskenmenon ja nyt kun elämä on 3kk aikana tasaantunut en halua sitä jätkää lähellekään meitä.. vissiin pakko ku se on lapsen isä..

:(

Teillä on edessä myös tapaamisasioiden sopiminen. Miten onnistuu vauvan kanssa tapaamiset??? Pientä vauvaa kun ei oikein voi jättää vikkonlopputapaamisille. Eikä isompanakaan kun kerran isi on viikonloppuisin viinan ja juhlinnan vietävissä.

Elatusmaksut niinikään kuuluu sopia.

Voit olla huoleton kuitenkin. Lastenvalvojat ja kaikki sossuihmiset ovat yleensä, poikkeuksetta, äidin puolella. isät, hyvätkin, vastuuntuntoisetkin, eivät koskaan saa tasa-arvoista kohtelua, vaan aina on äidin etu. Silloinkin, kun lapsen etua ajetaan, onkin kyseessä äidin etu.

En tarkoita sinua. Tarkoitan, että kun sopimuksia alat tekemään, on turha pelätä mitään lapsen menttämistä ja hölmöjä tapaamisasioita tai lastenvalvojan painostusta tms. isän puolelle asettumista. He ovat aina äidin puolella.

Tapaamiset jää aika vähälle ku isä ei asu samassa kaupungissa, välimatka 500km. Kyllä se nyt sanoo et haluaa nähä ja milloin tahansa mulle vaan sopii et vaikka joka viikonloppu mut katsotaan.. mieheltä kuullut paljon puhetta ennenkin vaan ei yhtään tekoja. Arvelen et varmaan käy katsoon lasta muutaman kerran ja pikku hiljaa käynnit harvenee kunnes lakkaa kokonaan. Super-isästä tuleekin se joululahja-isä joka ehkä myös soittaa aina joskus..

Yhteistyössä