Suostuisitteko tälläiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Lauantaina mennään häihin. Vihkiminen alkaa klo 15.00
Aamupäivästä tulee varmasti kiireinen, että saadaan laitettua itsemme lähtövalmiiksi. Tottahan eläimet tarvii ruokkia, lenkittää jne..
Lapset menee hoitoon tai hoitaja tulee meille, ei vielä tiedetä kummin päin ja hoitajan aikatauluakaan ei vielä tiedetä. Välimatkaakin mahdollisen hoitopaikan välillä on reippaasti :/
No, miehellä onkin silloin aamulla kisat :headwall: Alkaa noin klo 11.00 ja päättyy ehkä siinä 13-14..Hän kuulemma kerkiää hyvin ,kun pääsis mun siskolle suihkuun ja vetään puvun päälleen ja ajamaan hääpaikalle :o
Tässä vielä semmonen, että jos mieheni myöhästyy niin myös siskoni ja hänen miehensä myöhästyy, koska mies antaisi heillekin kyydin kirkkoon.
Itse haluaisin mennä kirkolle yhtä matkaa mieheni kanssa.
Meiltä kirkolle, kisapaikan ja siskon kautta matkaa reippaasti yli 100km, tosin sisko ja kisapaikka ovat hääpaikan suunnalla. Mahdollisesti lapsetkin pitäs viedä matkalla hoitoon.

En tosiaan tiedä ,kuinka tuon aamun setvis ,saati kuinka kerkiäsin itsenikin vielä jossain välissä laittamaan kuntoon, varsinkin jos menen kisoihin mukaan, että saisin mennä samaa matkaa mieheni kanssa.
Kahdella autolla on ihan turha lähteä täältä sinne hääpaikalle ja ois kiva, kun lapsetkin hoitoon saadaan, ettei molemmat sitten oltais autolla liikenteessä.

En tiedä en tiedä!!

Pitääkö mun kieltää miestä menemästä kisoihin?
Sille kuitenkin jokainen kisapiste on tarpeen, mutta :/

Mitä ihmettä mie teen?

Mites teillä setvittäis vastaava tilanne?

Mun mieheni ei menis kisoihin. Tai sitten lapset menisi jo edellisenä iltana hoitoon, tai aikaisin aamulla, ja mies hankkisi hoitopaikan ja kyyditsisi lapset sinne, kun se kerkiää niin hyvin. :xmas:

meillä toi tilanne varmaan menis niin että lapset menis heti aamusta hoitoon ja lähettäs sinne miehen kisapaikalle, ite menisin kisojen ajaks siskolle laittaan itteeni ja siskon mies hakis miehen kisoista kun kisat ohi.sit mies suihkuun ja valmiiks ja koko kööri autoon.

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
meillä toi tilanne varmaan menis niin että lapset menis heti aamusta hoitoon ja lähettäs sinne miehen kisapaikalle, ite menisin kisojen ajaks siskolle laittaan itteeni ja siskon mies hakis miehen kisoista kun kisat ohi.sit mies suihkuun ja valmiiks ja koko kööri autoon.

Näin toimittaisiin meilläkin.

Mitkä kisat?Onko ne niin tärkeät ja onhan mies varmaan jo hyvissä ajoin tiennyt että meette silloin häihin...no voisitko ehdottaa kisoista pois jäämistä?hmm...

Tätä oon miettinyt kans =)
Omalla isolla autollaan sen on kyllä pakko kulkea, että saa mopon kyytiin ja varusteet tietenkin, mutta muuten vois toimia.
Pitsi jos jotain sattuu niin..
Ainoo pulma siinä on, että lastenvahtijoiden aikataulusta ei ole tietoa, että pystyvätklö ottaa laspet vasta esin klo 12.00 jälkeen ja tulevatko tänne cvai viedäänkö lapset hoitoon heille :/
Juu ja kysytty on jo moneen kertaa ja vastaus on ,ettei tiedä vielä ja katsotaan lähempänä jne..
He tosiaan ovat ainoat mahdolliset lastenvahdit, ettei ny ihan viitsis suututtakaan kyselyillä, mutta oishan sitä kiva pystyä järjestään asit ennalta valmiiks, varsinkin kun oon tämmönen hermoheikko jo muutenkin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mun mieheni ei menis kisoihin. Tai sitten lapset menisi jo edellisenä iltana hoitoon, tai aikaisin aamulla, ja mies hankkisi hoitopaikan ja kyyditsisi lapset sinne, kun se kerkiää niin hyvin. :xmas:

Täysi peesi tähän :D

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil harmaana:
Mitkä kisat?Onko ne niin tärkeät ja onhan mies varmaan jo hyvissä ajoin tiennyt että meette silloin häihin...no voisitko ehdottaa kisoista pois jäämistä?hmm...

Enduroo ajaa ja jokainen piste tärkeä kuulemma ;)
Oon ehdottanu, että jäis pois, mutta silloin menettäis niitä pistetä ja pahin kilpakumppani sais etumatkaa pisteissä B)

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:

Oon ehdottanu, että jäis pois, mutta silloin menettäis niitä pistetä ja pahin kilpakumppani sais etumatkaa pisteissä B)

Ymmärrän...

Sano sille, että pisteet sun silmissäsi laskee huomattavasti ellei nyt ole valmis joustamaan kisatilanteensa kanssa: ajaa sitten ensi kerralla vähän lujempaa, että saa sen kumppaninsa kiinni. :xmas:

meillä mies menis kisoihin ja muut sitten koitettais saada järjestymään ja mentäis sitten vaikka eriaikoihin paikalle.

(meillä kyllä todennäköisesti mies jäis häistä kokonaan pois, niin ei tarttis miettiä miten toimittais, kun tuo ei oikein ole juhlaihmisiä, mut sitähän tässä ei ollut vaihtoehtona :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Ymmärrän...

Sano sille, että pisteet sun silmissäsi laskee huomattavasti ellei nyt ole valmis joustamaan kisatilanteensa kanssa: ajaa sitten ensi kerralla vähän lujempaa, että saa sen kumppaninsa kiinni. :xmas:

:D

Varmaan täytyy mun alkaa kiristään sitä enemmän :kieh:

Niin, haluan mennä hääpaikalle yhdessä ja kaikenlisäks vielä ilan autoa vaivoinani, että saan juhlia rauhassa jos siltä tuntuu :kieh:
Eli mun pitäs päästä lähtemään luultavasti jo kotoa ilman autoa, riippuen missä lastenhoitajat on.

Niin, haluan mennä hääpaikalle yhdessä ja kaikenlisäks vielä ilan autoa vaivoinani, että saan juhlia rauhassa jos siltä tuntuu :kieh:
Eli mun pitäs päästä lähtemään luultavasti jo kotoa ilman autoa, riippuen missä lastenhoitajat on.

mut ota huomioon, et jos sä painostat miehen jättämään sen kisan väliin uhkailemalla tms, niin sä saat koko päivän/illan katella naama norsun veellä olevaa ukkoa :kieh: juhli siinä sit rauhassa :D

no, toivottavasti saatte tehtyä kaikkia miellyttävän kompromissin :D

vitsit kun vaan tietäisit et miten sun lapsenvahdeille sopii...soitat heti huomenna ja selität tilanteen, kyl luulis et ne sit jo tietää miten heille sopii!Hauskoja juhlia!Meilläkin muuten vois olla niin ettei mies tulis sit ollenka kun ei kans oo juhlaihmisiä mut toki jos haluu tulla niin sit ei mitään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Näin toimittaisiin meilläkin.

Jotenkin näin kuulostaisi ehkä järkevimmältä...

vitsit kun vaan tietäisit et miten sun lapsenvahdeille sopii...soitat heti huomenna ja selität tilanteen, kyl luulis et ne sit jo tietää miten heille sopii!Hauskoja juhlia!Meilläkin muuten vois olla niin ettei mies tulis sit ollenka kun ei kans oo juhlaihmisiä mut toki jos haluu tulla niin sit ei mitään :)

Ei oo miehellä muuta mahdollisuutta, kuin tulla sinne häihin :kieh:
Oon ehkä ilkea akka, mutta on senkin joskus joustettava.
Eipä se oo vielä keksinyt kyllä ehdottaakaan pois jäämistä ;)

Tekisin itse niin, että aamulla herättyäni hoitaisin eläimet ja laittaisin niille ruut valmiiksi.
Sitten pakkaisin juhlavaatteet ja lapset ja miehen autoon ja ajaisin lapset hoitopaikkaan.

Sitten jatkaisin kisapaikalle. Jättäisin miehen sinne.

Siitä siskon luo, jossa laittautuisin hääkuntoon, samalla kun sisko ja sen mieskin laittautuu.
Sitten hakisin miehen kisapaikalta siskon luo.
Odotettaisiin porukalla (itse, sisko ja mies) että saa ittensä kuntoon ja lähdettäisiin häihin.

Yhteistyössä