suostuisitteko seksiin tässä tilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
No jos teillä on suhde niin alkuvaiheessa, että ei yksinkertaisesti malta (niinkuin mies on itsekkin sanonut) niin eiköhän asia ajaudu pikkuhiljaa mallilleen ajan myötä.

Voishan sitä kokeilla vaikka sellaista, että ottaa ekan erän pikana, ja hengähdystauon jälkeen hoidetaan homma rauhallisemmin edeten?

Kokeiltu on. Tai siis olen ehdottanut joskus et jatketaan et hoitaisi mut muulla tavoin sen yhdynnän jälkeen. Mutta ei jaksa enää siinä vaiheessa kuulemma... väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
:/ Miettisin jatkoa aika tarkkaan... Jos siis olette asiasta puhuneetkin.

Lukemattomia kertoja. Ei vaan mene viesti perille. Tuntuu typerältä jättää toista tämän takia mutta jotenkin mun mielestä se kertoo aika paljon siitä et välitä mun tunteista jos ei edes tässä asiassa viitti mua huomioida.

No tämä on ihan hyvä syy jättää. Siis jos kemiat ei osu yksiin, mies ei huomioi ja vaikka olette asiasta puhuneet jne. Miksi jatkatte? Iso osa parisuhteesta on "pilalla". Vai? Älä ainakaan jää roikkumaan vain tavan takia, siksi että on "edes joku".

Ja kirjoitit: Ärsyttää sekin kun ei voida edes suudella, kun se kuulemma häiritsee häntä :/

Aika kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hälpätihämmää:
No jos teillä on suhde niin alkuvaiheessa, että ei yksinkertaisesti malta (niinkuin mies on itsekkin sanonut) niin eiköhän asia ajaudu pikkuhiljaa mallilleen ajan myötä.

Voishan sitä kokeilla vaikka sellaista, että ottaa ekan erän pikana, ja hengähdystauon jälkeen hoidetaan homma rauhallisemmin edeten?

Luulis sitä että just alussa malttais ja viitsis nähdä vaivaa vaikka myöhemmin vähän hiipuiskin.

Alkukankeutta voi esiintyä ensimmäisen parin viikon aikana. Kyllä se olisi pitänyt jo yhteinen sävel löytyä. Kova hommahan tuossa on, jos mieltymykset on aivan erit, pystyä molempien tulla toistaan vastaan. Kyllä se varmasti joillain onnistuisi, itse taas en jaksaisi.

ja sinä tietenkin jäisit mielelläsi ilman orgasmia seksissä puoleksi vuodeksi? ja odottelisit ihan rauhassa sitä aikaa kun kumppani jaksaisi ottaa sutkin huomioon?
taidat itekkin olla näitä miehiä keitä kiinnostaa vaan oma nautinto, muuten et noin typeriä neuvoja antaisi!

ap, jätä se mielummin ennemmin kun myöhemmin. jos miestä ei kiinnosta kun oma nautinto, se ei ole sun arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:

ja sinä tietenkin jäisit mielelläsi ilman orgasmia seksissä puoleksi vuodeksi? ja odottelisit ihan rauhassa sitä aikaa kun kumppani jaksaisi ottaa sutkin huomioon?
taidat itekkin olla näitä miehiä keitä kiinnostaa vaan oma nautinto, muuten et noin typeriä neuvoja antaisi!

ap, jätä se mielummin ennemmin kun myöhemmin. jos miestä ei kiinnosta kun oma nautinto, se ei ole sun arvoinen.

No oh-hoh kun tuli rankkaa tekstiä, sulla taitaa olla paha päivä tänään?
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja hälpätihämmää:

Luulis sitä että just alussa malttais ja viitsis nähdä vaivaa vaikka myöhemmin vähän hiipuiskin.

Alkukankeutta voi esiintyä ensimmäisen parin viikon aikana. Kyllä se olisi pitänyt jo yhteinen sävel löytyä. Kova hommahan tuossa on, jos mieltymykset on aivan erit, pystyä molempien tulla toistaan vastaan. Kyllä se varmasti joillain onnistuisi, itse taas en jaksaisi.

Tästä mä olen ihan samaa mieltä. Kannattaa kokeilla, että löytyykö se yhteinen sävel. Ja jos ei löydy, niin eiköhän asia ole aika selvä.

No oh-hoh kun tuli rankkaa tekstiä, sulla taitaa olla paha päivä tänään?
:hug:

mikset voi vastata kysymykseen? mikä pakottava tarve sulla on puolustella miehiä ketkä ei sitä ansaitse?

housut pois ja paitakin saa jäädä päälle, kun ei ole tiellä... :o , kuulostaa ihan sille, kuin sua raiskattais kerta toisensa jälkeen, ei mtn esileikkejä koskaan, ei suutelua, sehän on pelkkää miehen halujen tyydytystä, eikä varmaan siitä tule muuttumaan, jos homma on samanlaista ollut kokoajan.

millainen mies muuten on? ottaako sinua huomioon muissa asioissa, jos ei seksin suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
housut pois ja paitakin saa jäädä päälle, kun ei ole tiellä... :o , kuulostaa ihan sille, kuin sua raiskattais kerta toisensa jälkeen, ei mtn esileikkejä koskaan, ei suutelua, sehän on pelkkää miehen halujen tyydytystä, eikä varmaan siitä tule muuttumaan, jos homma on samanlaista ollut kokoajan.

millainen mies muuten on? ottaako sinua huomioon muissa asioissa, jos ei seksin suhteen?

Muuten on kyllä kiva. Ei ryyppää, ei hakkaa, tekee vapaaehtoisesti kotihommia täällä munkin luona, jaksaa leikkiä lapseni kanssa, jutellaan vaikka mistä asioista eli kaiken puolin muuten ok tyyppi. Siksi tuntuu typerältä jättää vain tämän takia, mutta kun viesti ei mene perille, ei vaikka yritän kädestä pitäen ohjata. Se on vaan jotenkin niin loukkaavaa ja joskus jopa alentavaa kun tuntuu et joutuu oikein melkinpä rukoilemaan et saisinko minäkin. Nyt kun ei ole oikein noita seksihaluja enää ollut on alkanut sellainen ärsyttävä vonkaaminen :/ Ottaa hermoon vielä enemmän. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
en lukenut koko ketjua, mutta jos antaisit useammin... niin ehkäpä mies paremmin malttaisi sit lämmitellä sut!

Täh? :D ootko sä tosissas? mä en vaan kerta kaikkiaan voi ymmärtää näitä neuvoja. tää on samaa sarjaa sen kanssa, kun sanotaan että "oisit antanu useemmin niin ei se ois sua pettäny/jättäny".

mikset voi vastata kysymykseen? mikä pakottava tarve sulla on puolustella miehiä ketkä ei sitä ansaitse?

Mä ketään tässä ole puolustelemassa :headwall:

vieläkään et vastaa. se kertoo jo jotain.

No hei kuuleppas nyt. Yritän tässä aidosti auttaa ap:ta hänen tilanteessaan. Ihan asiallisen ehdotuksen mielestäni annoin. Eikä tasan mitenkään miestä "puolustelevan" vaan ennemminkin miestä ymmärtävän ehdotuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
en lukenut koko ketjua, mutta jos antaisit useammin... niin ehkäpä mies paremmin malttaisi sit lämmitellä sut!

Tätäkin yritin mutta ei muuttunut miksikään vaikka sai aina ja joka kerta. Sitten alkoi tympäseen ja.. no.. tilanne on mitä on.

Mä ketään tässä ole puolustelemassa :headwall:

vieläkään et vastaa. se kertoo jo jotain.

No hei kuuleppas nyt. Yritän tässä aidosti auttaa ap:ta hänen tilanteessaan. Ihan asiallisen ehdotuksen mielestäni annoin. Eikä tasan mitenkään miestä "puolustelevan" vaan ennemminkin miestä ymmärtävän ehdotuksen.

eli olet sen miehen kanssa samaa pataa, kuten arvelinkin. toivottavasti vielä joskus ymmärrät että naisen nautinto on ihan yhtä tärkeää kuin omasi.

eli olet sen miehen kanssa samaa pataa, kuten arvelinkin. toivottavasti vielä joskus ymmärrät että naisen nautinto on ihan yhtä tärkeää kuin omasi.

No voi juma.. mä olen tähän asti pitänyt naisen nautintoa tärkeämpänä kuin omaani. Tarvii näemmä ottaa vinkistä vaari ja tuoda tasa-arvo tähänkin asiaan.
=)

Ja ikää miehelläs oli??? Tuo on sitä perusjuttua jota minä joskus muinoin kestin..
Nyt olen ollut nykyisen ukkoni kanssa 3vuotta ja hän se vasta mulle näytti,millaista seksiä kuuluu harrastaa...
Hän hoitaa minut ensin nuolemalla,hyväilyllä yms ja sitten vasta tulee sisääni ja minä päällä yms. annan ja hoitelen hänet.. Hän nimittäin laukeaa aika nopeasti.

En ikimaailmassa suostuisi jos ero tulis että uuden ukon kanssa suoraan asiaan ja pruits,se oli siinä,ei akka sulle orgasmia...

Oletteko muuten hyväilleet ja hellineet toisianne??? Aina kaiken leikittelyn ei tarvi johtaa siihen itse aktiin.. eikä välttämättä sunkaan tarvi silloin orgasmia saada..

Tai joskus,kuten meillä,voi olla että ukko hoitelee minut ja se on vaan minun päivä eikä tahdo itsellensä orgasmia:)

Ja ikää miehelläs oli??? Tuo on sitä perusjuttua jota minä joskus muinoin kestin..
Nyt olen ollut nykyisen ukkoni kanssa 3vuotta ja hän se vasta mulle näytti,millaista seksiä kuuluu harrastaa...
Hän hoitaa minut ensin nuolemalla,hyväilyllä yms ja sitten vasta tulee sisääni ja minä päällä yms. annan ja hoitelen hänet.. Hän nimittäin laukeaa aika nopeasti.

En ikimaailmassa suostuisi jos ero tulis että uuden ukon kanssa suoraan asiaan ja pruits,se oli siinä,ei akka sulle orgasmia...

Oletteko muuten hyväilleet ja hellineet toisianne??? Aina kaiken leikittelyn ei tarvi johtaa siihen itse aktiin.. eikä välttämättä sunkaan tarvi silloin orgasmia saada..

Tai joskus,kuten meillä,voi olla että ukko hoitelee minut ja se on vaan minun päivä eikä tahdo itsellensä orgasmia:)

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Ja kyllä, olen noin tuhat kertaa kertonut miehelle mitä haluan hänen tekevän ja mitä mä tarviin et innostun hommasta.

Miten jos opastaisit ihan käytännössä.. vai kuuluuko sinun esileikkiin että lahnailet ja mies alistuu seuraamaan ohjeita?

Homma ei taida pidemmän päälle toimia jos ette innostu toisistanne ja luonnollisesta kanssakäymisestä, vaan seksi vaatii näyttelemistä jommalta kummalta osapuolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhma neiti:

Kuulostaa aika loistavalta mieheltä :D
Mistäs noita saa?

Yhteistyössä