V
"vieras"
Vieras
Aivan kuin minun suustani. Tämäkin mies on ihana, ja tiedän että se vaan ei osaa puhua omista tunteistaan, mutta se ärsyttää kun MINÄ haluaisin tietää haluaako se minut tosissaan! Ei se ole minua pahoin kohdellut, päinvastoin ei voisi parempi olla. Mutta kun ei valota yhtään aikeitaan tai alkanut tulevaisuudesta puhumaan. Voisi kai sitä vähän jo jotain jutella. Joskus sitten on sanonut, että sitten kun on talo niin sitähän vois.. tai sit jos joskus asuttas yhdessä niin.. tai ens kesänä voitas mennä lomalle vaikka.., mutta niistä ei sitten puhuta enempää. Turhauttaa, ja sit itse en halua ruveta mitään hörhöttämään, etten kuulosta riippuvaiselta tai päällekäyvältä. Haluaisin, että se aloite tulis siltä, koska minä olen mielestäni hänelle osottanut, että hän on mun elämäni mies.Mulle on kerran sanonut että rakastaa minua joten sitä ei tarvitse enää toistaa kun se on jo kerran sanottu. :/ Muuten tuo mies on juuri sellainen kuin kaikissa unelmissani miehen haluan olevan. Ehkä siksi kestän sen ettei toinen välttämättä haluakkaan samaa kuin minä ja elättelen jotain typerää keskenkasvuista unelmaa yhteisestä elämästä ja muusta.