Suostuisitko tällaiseen parisuhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja free bird
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle on kerran sanonut että rakastaa minua joten sitä ei tarvitse enää toistaa kun se on jo kerran sanottu. :/ Muuten tuo mies on juuri sellainen kuin kaikissa unelmissani miehen haluan olevan. Ehkä siksi kestän sen ettei toinen välttämättä haluakkaan samaa kuin minä ja elättelen jotain typerää keskenkasvuista unelmaa yhteisestä elämästä ja muusta.
Aivan kuin minun suustani. Tämäkin mies on ihana, ja tiedän että se vaan ei osaa puhua omista tunteistaan, mutta se ärsyttää kun MINÄ haluaisin tietää haluaako se minut tosissaan! Ei se ole minua pahoin kohdellut, päinvastoin ei voisi parempi olla. Mutta kun ei valota yhtään aikeitaan tai alkanut tulevaisuudesta puhumaan. Voisi kai sitä vähän jo jotain jutella. Joskus sitten on sanonut, että sitten kun on talo niin sitähän vois.. tai sit jos joskus asuttas yhdessä niin.. tai ens kesänä voitas mennä lomalle vaikka.., mutta niistä ei sitten puhuta enempää. Turhauttaa, ja sit itse en halua ruveta mitään hörhöttämään, etten kuulosta riippuvaiselta tai päällekäyvältä. Haluaisin, että se aloite tulis siltä, koska minä olen mielestäni hänelle osottanut, että hän on mun elämäni mies.

[QUOTE="vieras";24566927]Aivan kuin minun suustani. Tämäkin mies on ihana, ja tiedän että se vaan ei osaa puhua omista tunteistaan, mutta se ärsyttää kun MINÄ haluaisin tietää haluaako se minut tosissaan! Ei se ole minua pahoin kohdellut, päinvastoin ei voisi parempi olla. Mutta kun ei valota yhtään aikeitaan tai alkanut tulevaisuudesta puhumaan. Voisi kai sitä vähän jo jotain jutella. Joskus sitten on sanonut, että sitten kun on talo niin sitähän vois.. tai sit jos joskus asuttas yhdessä niin.. tai ens kesänä voitas mennä lomalle vaikka.., mutta niistä ei sitten puhuta enempää. Turhauttaa, ja sit itse en halua ruveta mitään hörhöttämään, etten kuulosta riippuvaiselta tai päällekäyvältä. Haluaisin, että se aloite tulis siltä, koska minä olen mielestäni hänelle osottanut, että hän on mun elämäni mies.[/QUOTE]
Ihanaa että on kohtalotoveri :)

Ihanaa että on kohtalotoveri :)

No ehkä jotkut miehet ovat tällasia sitten. Pitävät jännityksessä..

Minun ex-mieheni oli aivan päinvastainen, kirjoitteli mulle rakkauskirjeitä ja runoja. Sanoi, että rakastaa joka päivä, ja vieläkin sanoo, että rakastaa minua lastensa äitinä. En kyllä ottaisi sitä miestä takaisin, mutta on se ihme miten erilaisia ihmiset ovat. Ehkä tämä nykyinen on vaan hyvin varovainen tunteittensa kanssa.

Suostuisin, mutta tapaamisia saisi olla vähän harvemmin. Mun mielestäni seurustelu ei ole sitä, että nähdään joka päivä tai edes soitellaan joka päivä. Paitsi teininä.

*muoks* Korjaan luettuani otsikon uudelleen. Mielestäni parisuhteessa asutaan saman katon alla eli tuohan ei ole parisuhde vaan seurustelusuhde.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24567012:
Suostuisin, mutta tapaamisia saisi olla vähän harvemmin. Mun mielestäni seurustelu ei ole sitä, että nähdään joka päivä tai edes soitellaan joka päivä. Paitsi teininä.

:whistle:

onko teillä välimatkaa? onko miehesi tavannut lapsesi ja päinvastoin, onko hän esitellyt sinut lapsilleen? miten tulette toimeen? oletteko kertaakaan viettäneet aikaa porukalla?

Voihan tollasta suhdetta jatkaa, mutta itse katsoisin tuollaisessa suhteessa olevani vapaa tapailemaan myös muita, oikeasti sitoutumaan kykeneviä ja haluavia miehiä. Ja sanoisin sen myös miehelle.

Jeps, aivan näin. Voisin sinkkuna tuollaiseen suhteeseen ryhtyä ja usein jotain tuollaista viritystä on ollutkin (nytkin, tosin exän kanssa...) mut en sitä kyllä parisuhteeksi nimitä. Eikä siihen päde parisuhteen säännöt esim. uskollisuuden suhteen.

Sitoutuakseni vaadin miehen, joka myös sitoutuu minuun, ja jolla on minulle muutakin annettavaa kuin munaa.

Yhteistyössä