Suostuisitko tällaiseen parisuhteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja free bird
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

free bird

Vieras
Nähdään pari kertaa viikossa, soitellaan silloin tällöin(ei päivittäin). Kun ollaan yhdessä, meillä on ihan kivaa. Toinen ei tykkää mistään pussailusta ja hempeilystä mutta kuitenkin joka kerta harrastetaan seksiä. Alkaa itselle alkaa tuntua pelkältä seksisuhteelta vaikka seurustellaankin mukamas ja kumpikaan ei tapaile muita. Onko jotkut miehet vaan tuollaisia, että tykkää vaikka ei erityisemmin sitä sano vai onko pelkkää seksiä?

Minä odotan.... kumppanuutta, sitä että toinen haluaa olla kanssani ja myös näyttää sen. Elämää yhdessä. Hänestä en tiedä mitä haluaa. Kaipa tuo on ihan tähän tyytyväinen.

Jos ette ole puhuneet asiasta, niin et oikein voi valittaa jos suhde tuntuu "vain seksisuhteelta". Ehkä se on hänelle vain sitä ja hän on tyytyväinen. Älä odota liikoja. Puhukaa.

Ollaan puhuttu ja hänen mielestään tämä on seurustelua. Jotenkin odotan kai liikoja. Hän on niin ihana kuitenkin ja yli puoli vuotta oltu tällä tavoin.

Olennaista kai on se, että onko se sinun mielestäsi seurustelua. Itse en pidä tuota seurusteluna, vaan lähinnä sellaisena molemminpuolisena sopimuksena, jossa tyydytetään toisen tarpeet. Voit tietenkin ajatella toisella tavalla, mutta mun mielestä parisuhteeseen kuuluu seksin lisäksi hellyys, pussailu, hempeily ja tunteista ja tulevaisuudensuunnitelmista puhuminen. En oikein voisi kuvitella olevani parisuhteessa, jossa en yhtään tietäisi mitä kumppani minusta tai parisuhteesta haluaa.

Olennaista kai on se, että onko se sinun mielestäsi seurustelua. Itse en pidä tuota seurusteluna, vaan lähinnä sellaisena molemminpuolisena sopimuksena, jossa tyydytetään toisen tarpeet. Voit tietenkin ajatella toisella tavalla, mutta mun mielestä parisuhteeseen kuuluu seksin lisäksi hellyys, pussailu, hempeily ja tunteista ja tulevaisuudensuunnitelmista puhuminen. En oikein voisi kuvitella olevani parisuhteessa, jossa en yhtään tietäisi mitä kumppani minusta tai parisuhteesta haluaa.
Olet oikeassa. Kai sen jo aiemmin tiesin mutta kiva kuulla se joltain toiseltakin....

miksi puolen vuoden jälkeen pitää välttämättä puhua tulevaisuudesta? Ihme kiire ihmisillä. Ja ei kaikki (naisetkaan) ole mitään tunteista puhujia, pussaajia ja lässyttäjiä. Mun mielestä toi kuulostaa ihan normaalilta parisuhteelta. Niin monet vaan heittävät hynttyyt yhteen nykyään saman tien, että kaikki muu tuntuu muka oudolta ja väärältä.

Tuttu kuvio. Mulla just samalla tavalla. Ei osaa millään tavalla puhua tunteistaan, hänen mielestään riittää kun "näyttää teoillaan" mulle, että minusta tykkää. Eli seksin kautta kai sitten. En ymmärrä, mutta mukava kuulla, että muitakin tällasia miehiä on. Voi kun puhuttaiskin tunteista joskus, mutta pöh. Sen ainoan kerran kun puhuttiin, niin minua suututti lopuksi niin paljon, että en uudestaan sitä keskustelua viitsi aloittaa. Hän sanoi tyyliin, oothan sinä hirmu mukava ja kiva, ja tykkään tosi paljon, mutta en tiiä rakastanko. Pitäsköhän unohtaa koko äijä...........?

miksi puolen vuoden jälkeen pitää välttämättä puhua tulevaisuudesta? Ihme kiire ihmisillä. Ja ei kaikki (naisetkaan) ole mitään tunteista puhujia, pussaajia ja lässyttäjiä. Mun mielestä toi kuulostaa ihan normaalilta parisuhteelta. Niin monet vaan heittävät hynttyyt yhteen nykyään saman tien, että kaikki muu tuntuu muka oudolta ja väärältä.

Totta tuokin, ei kiirettä tavallaan - mutta asia selvästi vaivaa ap:ta.
Minkä ikäisiä olette ap?

[QUOTE="vieras";24566869]Tuttu kuvio. Mulla just samalla tavalla. Ei osaa millään tavalla puhua tunteistaan, hänen mielestään riittää kun "näyttää teoillaan" mulle, että minusta tykkää. Eli seksin kautta kai sitten. En ymmärrä, mutta mukava kuulla, että muitakin tällasia miehiä on. Voi kun puhuttaiskin tunteista joskus, mutta pöh. Sen ainoan kerran kun puhuttiin, niin minua suututti lopuksi niin paljon, että en uudestaan sitä keskustelua viitsi aloittaa. Hän sanoi tyyliin, oothan sinä hirmu mukava ja kiva, ja tykkään tosi paljon, mutta en tiiä rakastanko. Pitäsköhän unohtaa koko äijä...........?[/QUOTE]

Mulle on kerran sanonut että rakastaa minua joten sitä ei tarvitse enää toistaa kun se on jo kerran sanottu. :/ Muuten tuo mies on juuri sellainen kuin kaikissa unelmissani miehen haluan olevan. Ehkä siksi kestän sen ettei toinen välttämättä haluakkaan samaa kuin minä ja elättelen jotain typerää keskenkasvuista unelmaa yhteisestä elämästä ja muusta.

Yhteistyössä