Suostuisitko/jaksaisitko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huh

Vieras
miehen reissuhommia,jos vaihtoehtona olisi työttömyys? Reissuhommat olisivat aikataulullisesti niin epämääräisiä,että joutuisit hoitamaan kodin ja lapset ihan yksin.Mies voisi ilmoittaa muutaman illan ja yön kuukaudessa,jolloin olisi kotona mutta nämäkään eivät välttämättä pitäisi paikkaansa.

Miltä tällainen kuulostaisi?Onnistuisiko teillä?Montako lasta,minkäikäiset?

Meillä 5v,3v ja 7kk ja turvaverkkoa ei ole ollenkaan.Hyväksyn toki,mutta mies ei yhtään tajua,kun en hypi riemuissani kuitenkaan.Rahakastakaan homma ei ole,mutta parempi kuin ei mitään.

Meillä lapset 1, 4, ja 5 ja en todellakaan jakaisi hoitaa kaikkea koko ajan yksin.
Eli teillä mies olisi 31 päivästä kotona vain 2-4? Kaikke vkl pois myös? En pystyis.

Kyllä,pääsääntöisesti poissa koko ajan ja kun on paikalla,haluaa ajan olevan "laatuaikaa". Ei etsi muuta työtä,vaan tyytyy tähän. Itse vähän epäilen,että on ihan tyytyväinenkin ratkaisuun,että saa perheestä "rusinat pullasta",muuten saa tehdä töitä ja keskittyä omiin juttuihinsa vapaa-ajat,jota kuitenkin reissussa hänellä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kyllä,pääsääntöisesti poissa koko ajan ja kun on paikalla,haluaa ajan olevan "laatuaikaa". Ei etsi muuta työtä,vaan tyytyy tähän. Itse vähän epäilen,että on ihan tyytyväinenkin ratkaisuun,että saa perheestä "rusinat pullasta",muuten saa tehdä töitä ja keskittyä omiin juttuihinsa vapaa-ajat,jota kuitenkin reissussa hänellä on.

Mä en suostuis ja mulla on sentään tukiverkkoakin.

Yhteistyössä