Suostuisitko hoitamaan 1v lasta yli viikonlopun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Ja tämä1v on miehesi entisen puolison ja tämän nykyisen yhteinen lapsi. Tulisi meille viikonlopuksi hoitoon miehen pojan toiveesta. Muutoin menee jonnekkin muualle hoitoon ja poika haluaisi siskonsa myös meille. Mulla ei sinäänsä ole mitään vastaan, mutta ajatteln katsoa millaisia mielipiteitä tämä teissä herättää...

Niin ja siis tämä miehen poika on mieheni ja entisen yhteinen lapsi 6v.
Meillä miehen kanssa yhteisinä 3- ja 1-vuotiaat lapset.
Ja miehen entisellä 1-vuotias tyttö nykyisen miehensä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Tämä tiivistelmä on samaan aikaan hyvin selkeä ja hyvin sekava. Aamulla asia olisi varmaan toisin.

Mutta yhtälailla se 1wee on lapsillesi pikkusisarus, joten antaa hyvän vaikutelman jos silloin tällöin katsot lapsen perään, mut älä liian usein silti ettei ajattele että voivat joka vkl olla viihteellä kun vahdit lapsia.

no hmm.. hoitaisihan sitä viikonlopun yli kun unohtaa kaikki ns. aikuisten ihmissuhdekiemurat ja keskittyy vain lapseen. Hienoa jos olet tehnyt noin ja ottanut hoitoon kotiisi =)
Ei varmaan kaikinpuolin ole ajatuksissa niin ihana välttämättä kun on miehesi exän lapsi, mutta lapsi ei tiedä ja ymmärrä muuta kuin sinut ja miehesi ja miten juuri milläkin hetkellä olette siellä kotona.. voi olla tällä 1vuotiaalle ihana viikonloppu olla teillä =) uskoisin niin.. äiti kotosalla voi olla väsynytkin ja lapsonen voi nauttia sinusta jopa enemmän =)

Alkuperäinen kirjoittaja mfai:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:

Tämä tiivistelmä on samaan aikaan hyvin selkeä ja hyvin sekava. Aamulla asia olisi varmaan toisin.

Mutta yhtälailla se 1wee on lapsillesi pikkusisarus, joten antaa hyvän vaikutelman jos silloin tällöin katsot lapsen perään, mut älä liian usein silti ettei ajattele että voivat joka vkl olla viihteellä kun vahdit lapsia.

No ei hän kyllä meidän lapsille ole mitään. Miehen pojalle hän on pikkusisko. Miehen poika meidän lapsille isoveli. Varmaan vaikeita asioita lapselle käsiteltäväksi kaikki tällaiset uusioperhe ratkaisut, mutta siksi mä ajattelenkin ettei siinä ole mitään pahaa vaikka tuo typy meille sillon tällön tulisi kyläilemään.

Täh, menikö mulla jotenkin ohi?

Eikö se nyt ole ihan normaalia että tulee teille?
Mä en nyt ymmärrä tota hoito kohtaa?

Meillä on miehen lapset kyllä joka toinen vkonloppu ja lomat, mutta en mä oo koskaan ajatellut, että ne tulee hoitoon TAI KYLÄÄN NIINKUIN TARHA ON VAITTÄNYT...

"Kiva, että menette iskän luokse kylään"
(Enpä tiennyt, että kylässä on avain, omat lelut, vaatteet, kaverit ja huoneet...)

MUOK. AAA SIIS SUN EXÄLLÄ JA SEN UUDELLA ON UUSI LAPSI!?

Riippuu varmaan exästä ja väleistä. Jos olisin järkevissä väleissä niin toki.

Mieheni exän uutta lasta (Siis jos sellainen olisi) EN OTTAISI, mutta toivon ettei hän koskaan saisikaan lasta, kun ei pysty aikaisempiankaan kunnolla hoitamaan.

Suostuisin ihan miehen lapsen mieliksikin. Varmaan aika mukavaa saada kaikki sisarukset joskus koolle.

Tekstisi perusteella tunnut mukavan reippaalta ihmiseltä, joten eiköhän se sujuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:

Meillä on miehen lapset kyllä joka toinen vkonloppu ja lomat, mutta en mä oo koskaan ajatellut, että ne tulee hoitoon TAI KYLÄÄN NIINKUIN TARHA ON VAITTÄNYT...

(Enpä tiennyt, että kylässä on avain, omat lelut, vaatteet, kaverit ja huoneet...)

Mieheni exän uutta lasta (Siis jos sellainen olisi) EN OTTAISI, mutta toivon ettei hän koskaan saisikaan lasta, kun ei pysty aikaisempiankaan kunnolla hoitamaan.

meni ohi. Se hoitoon tuleva lapsi on miehen entisen naisen lapsi uudesta suhteesta. Eli siis ei miehen lapsi vaan miehen pojan pikkusisko äidin vuoksi. Näin minä ainakin ymmärisin. Eli mies ei ole lapsen isä.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:

meni ohi. Se hoitoon tuleva lapsi on miehen entisen naisen lapsi uudesta suhteesta. Eli siis ei miehen lapsi vaan miehen pojan pikkusisko äidin vuoksi. Näin minä ainakin ymmärisin. Eli mies ei ole lapsen isä.

niin juuri, ei siis ole miehen lapsi, vaan miehen entisen puolison lapsi tämä 1v

Yhteistyössä