Suositus kotiäideille

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olen ollut koko heinäkuun kahdelle pienelle lapsellemme käytännössä yksinhuoltajana, kun mies on tehnyt pitkää päivää töissä. Loppukuuta kohti alkoi hermoa kiristää, eikä jatkuva helle yhtään helpottanut tilannetta. Mies antoi minulle vapaaviikonlopun ja lähti lasten kanssa eilen päivällä mökille.

Olen jo nyt kuin uusi ihminen! Ihana saada nukkua pitkään, juoda rauhassa aamukahvi, lukea Hesari. Nyt jopa siivoaminen tuntuu kivalta, kun sen saa tehdä kaikessa rauhassa.

Eli kotiäidit, vaatikaa yksi viikonloppu kuukaudessa itsellenne!
 
näkökulma
Kiitos hyvästä suosituksesta! :D

Minä olen kotiäiti vielä vuoden, mutta lapsilla ei ole isää eikä muuta hoitopaikkaa johon voisivat viikonloppuisin kerran kuussa mennä.

En ole lähtenyt hakemaan tukiperhettä joka tämän ehkä mahdollistaisi. Mutta omaa aikaa nipistän tunnin verran päivittäin, lastenhoidon lomassa. Vaikkapa pienemmän päiväunien aikaan laitan isomman kavereineen ulos tms.

Hyvää tekisi vapaaviikonloppu kyllä!

 
Kyllä minäkin sen tiedän, mutta eipähän vain ole onnistunut. Eikä tule onnistumaan... Meillä on lasten turnauksia ja muita treenejä jne, ettei siihen palaan mikään äitin oma viikonloppu tule onnistumaan. "haaveilee"
 

Yhteistyössä