Suosittelen Paksuna leffaa kaikille

simppu
Kävimme miehen kanssa myös katsomassa kyseisen leffan talvella, kun se tuli teattereihin.
Aivan mahtavan hauska!! =) Mies ei aluksi meinannut lämmetä ajatukselle kyseisestä leffasta, mutta loppujen lopuksi nauroimme molemmat (ja koko sali) vedet silmissä.
En tiedä, miten hauska se olisi ollut muutama vuosi sitten, mutta nyt se ainakin kolahti niin sopivasti, kun odotamme esikoistamme. Suosittelen!
 
just joku tuttu (mies) sano meses et se ol iha traaginen häne mielestään ja jotenki ahistava ku niil oli suhteet iha solmussa tms. Tosin jokainenha kokee leffat omalla tavallaan, riippuen henkilön luonteesta ja elämäntilanteesta :) ni kyl mie sen meinaan kahtoa vaiks joku siit ei pidäkää :)
 
Hahhaahaa. Mustakin se on hulvattoman hauska, tosin tooosi amerikkalainen leffa. Käytiin eka kattomassa se varmaan marraskuussa ihan leffassa. Olin sillon niiin vauvakuumeinen, et oli pakko katsastaa. Lopussa kun jättiscreeniltä näki synnytyksen niin kiljuin ihan kamalasti. Kaveri ja mies häpes silmät päästään :LOL:
Katottiin vielä kotona helmikuun alussa ja oikeasti raskaana olessa sitä leffaa seurasin enemmän kuin dokumenttia, hauskaa sellaista.
Vielä enemmän suosittelen Junoa, se on suloinen ja hauska elokuva, joka on vähemmän kliseinen.
Voisin vaan raskausajan tuijotella vauvaleffoja -ja ohjelmia :)
 
Ah mä en kyllä voi sanoa tykänneeni tuosta leffasta yhtään. Aivan liikaa kehuttu siihen nähden mitä se olikaan. Mä petyin ja paljon. Sentään raahauduin sitä leffateatteriin asti ison vattani kanssa kahtomaan :|
 
No mä en kyllä kaikille suosittelisi - ainakaan vähän aikuisemmille odottajille. Oli melkoisen huono ja näyttelijäsuorituksia ei juurikaan voi ylistää :(... Onneksi ei sentään leffaan asti lähdetty katsomaan.
 

Yhteistyössä