Suosittelen kaikille ylipainoisille personal trainerin ottoa jos ei itse pysty omin avuin laihduttamaan

  • Viestiketjun aloittaja Riikka
  • Ensimmäinen viesti
Riikka
Tietenkin itse sun tarvii työ tehdä, mutta kyllä se traineri motivoi niin paljon että saat tuloksia aikaan. Aloitin viime v marraskuussa yhteistyön tämän trainerin kanssa ja olen saanut pois 19 kg tähän mennessä, 10 kg vielä niin olen omassa painossani. Kyllä on olo ja mieli mahtava :)
 
Juu, mä suosittelen kans, vaikkei omakohtaista kokemusta oo. Perseellepotkija on oiva apu liikunnassa kaikille saamattomille tankeille, kuten allekirjoittanut.

Mun hoputtajani on livistänyt omille teilleen...Täällä mä istun toista päivää kotona vaikka lenkille pitäs :/ ... :ashamed: .
 
Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Paljonhan tuollainen suurin piirtein maksaa /kk?
Paikkakunta kohtasia/kuntosali. Esim mulla maksaa 270 ? ja se sisältää 5 tapaamis kertaa. Sillä pääsee jo hyvin alkuun, mutta mä olen ottanut nyt 10 kertaa niitä.
 
Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Arvokasta se on, mutta si jää vähemmän rahaa roskaruokaan... :whistle:
Tää on niin totta. Mulla meni kk roskaruokaan pelkästään 150 ?, siis kuukaudessa, ja tämä mun 5 tapaamis kertaa kestää mulla 2-3 kk, että kyllä on sen arvoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Arvokasta se on, mutta si jää vähemmän rahaa roskaruokaan... :whistle:
Tää on niin totta. Mulla meni kk roskaruokaan pelkästään 150 ?, siis kuukaudessa, ja tämä mun 5 tapaamis kertaa kestää mulla 2-3 kk, että kyllä on sen arvoista.
herramujee. Mulla menee roskaruokaan ehkä noin 10e kuussa, siis suolaiseen.
Suklaanpentele ei vaan jätä mua rauhaan...
 
Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Arvokasta se on, mutta si jää vähemmän rahaa roskaruokaan... :whistle:
Tää on niin totta. Mulla meni kk roskaruokaan pelkästään 150 ?, siis kuukaudessa, ja tämä mun 5 tapaamis kertaa kestää mulla 2-3 kk, että kyllä on sen arvoista.
herramujee. Mulla menee roskaruokaan ehkä noin 10e kuussa, siis suolaiseen.
Suklaanpentele ei vaan jätä mua rauhaan...
+ Sitten muut herkut mitä söi niin oli varmaan mun osalta 100 ? + toi 150 ? roskaruokaan, eli 250 ? kk herkkuihin. Kyllä nyt on tajunnut että voi ne rahat muuhunkin kun syömiseen käyttää, eikä tarvi ostaa enään 46 nroisia vaatteita.
 
Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Viittisitkö laittaa vähän lisää tietoa vaikka yv.nä..jos olet pohjanmaalta niin vaikka yhteystiedot tuolle sun trainerille, mua kiinnostaisi jos tässä alkaisi ohenemaan...
Asun 09 arealla, laita googleen tai katso paikkakuntasi kuntosaleja ja sieltä varmasti löytyy tietoa. Kaikilla saleilla ei ole personal traineria
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Viittisitkö laittaa vähän lisää tietoa vaikka yv.nä..jos olet pohjanmaalta niin vaikka yhteystiedot tuolle sun trainerille, mua kiinnostaisi jos tässä alkaisi ohenemaan...
Asun 09 arealla, laita googleen tai katso paikkakuntasi kuntosaleja ja sieltä varmasti löytyy tietoa. Kaikilla saleilla ei ole personal traineria
No siksi mä kysyinkin kun en ole täältä päin löytäny..Onnittelut muuten mahtavasta pudotuksesta!
 
Riikka
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ankeuttaja:
Viittisitkö laittaa vähän lisää tietoa vaikka yv.nä..jos olet pohjanmaalta niin vaikka yhteystiedot tuolle sun trainerille, mua kiinnostaisi jos tässä alkaisi ohenemaan...
Asun 09 arealla, laita googleen tai katso paikkakuntasi kuntosaleja ja sieltä varmasti löytyy tietoa. Kaikilla saleilla ei ole personal traineria
No siksi mä kysyinkin kun en ole täältä päin löytäny..Onnittelut muuten mahtavasta pudotuksesta!
Kyl nyt luulis että Pohjanmaalla on jossain kuntosalissa traineri. Kiits :)
 

Yhteistyössä