Suosittele!

• Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
Kettukarkki
Taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi varmat päivät + keskeytetty yhdyntä + joku ehkäisyvaatho (kai sitä apteekin valikoimissa on?). Hyväksi ja varmaksi menetelmäksi tuskin voi kehua, mutta vaihtoehdot on vähissä jos ei hormonit ja kumit ei sovi. Sitä Persona-testiäkään ei kai enää myydä? Pessaarin saa ruotsista...

VAi onko sulla kumiallergia kun kumit on poissa laskuista? Nykyäänhän kai on allergisillekin sopivia kumeja, niitä pitää vaan osata etsiä, olikohan apteekista tai erotiikkaliikkeestä.

toimii meillä
Pessaareita saa tilattua suomalaisten apteekkien kautta Ruotsista. Tai voit ostaa itsekin Ruotsista. Muista myös spermisidi eli siittiöitä tappava geeli pessaarin kanssa. On ollut tosi hyvä! Ei kyllä ole ihan 100 %, mutta riittävä parisuhteessa eläville, jos vauva ei katastrofi. Koko pitää mittauttaa gynellä.
Kokeile!

Mirena. Siinä on niiiiiin vähän sitä hormoonia. Ei tod mitään semmoista kuin pilsujen kanssa. Ja saahan sen halutessaan pois, ei sitä ole pakko viittä vuotta pitää. Ja mikä parasta, kuukautiset on jääneet lähes kokonaan pois. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :
Mirena on hormoonia sisältävä..
No niin on mutta se on ihan eri juttu kuin pillerit. Älä vaan mitään keskiaikaista kuparikierukkaa ota.

Ja noi sun ehdot on aika vaativat, että pitäis olla kiva jä kätevä, mutta ei saa olla hormoonia...

mä en tajua,
Mä en tajua, miksei Suomessa myydä pessaaria! Miksi naiset haluavat pumpata itseensä jotain hormoneja? Ensin 16-vuotiaana aloitat pillerit, sitten 36-vuotiaana yrität saada lapsen aikaan hormonihoidoilla ja 46-vuotiaana hoidatkin sitten vaihdevuosia hormoneilla... Ei hyvää päivää!
Kokeilkaa nyt sitä pessaaria!

Yhteistyössä