meilla tuli ikaeroa tytoille 1v10kk ja itse paadyin hankkimaan iCandy:n rattaat, oliskohan tuo meidan mallia Pear..
Olin kanssa harkinnu noita bugaboon donkeyja, mutta en sitte raaskinu ostaa kun ajattelin, etta saattaa jaada kovin vahalle kaytolle. Meille siis lisaa lapsia ei ole tulossa.
Olen ollut kylla enemman kuin tyytyvainen naihin. Ostin kaytettyina ja maksoin jotain noin 400 ja tassa oli siis "kaikki osat" juuri vauvalle ja taaperolle.
On tosi napparan kokoiset ja ok kevyet tyonnella, mutta kuitenkin vakaat ja kulkee lumessakin. Voin kylla suositella!
Pieni miinus kylla vaunukopan koosta, olis saanu olla hitusen isompi. Meilla vaihdettiin istuimeen sitten jo 7kk:n kieppeilla kun ei talvitamineissa enaan oikein meinannu mahtua (voi olla etta uudemmissa malleissa on isompi, ilmeisesti istuin ainakin on). Toinen miinus kylla on, etta pitaa purkaa osiin kun laittaa kasaan, siis istuimet, adapteri ja runko. Ei tietenkaan kovin vaikeaa, mutta kuitenkin.
Meilla ollut hyva yhdistelma kun kaytossa on Emmaljugan duo edget, matkarattaina bebe comfortin Loolat (aina autossa mukana) ja nyt sitten nama icandyt kun tarvii molemmat saada kyytiin. Taapero naissa istuu kovin mielellaan. Ja toimii siis myos yhdella istuimella ilman adapteria. Ja ainakin maxi-cosin kaukalon kanssa (adapterilla).