suosittele syöttötuolia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja vielä jatkoa...

Se Cam Futura vasta ruma onkin ; ) Poika reilu 1,5 v on aina inhonnut istua siinä (isovanhemmilla sellainen) kun pitää istua erillään muusta ruokapöydässä istuvasta porukasta inhottavan hiostavalla muovituolilla. Sekin voi toki olla ihan käytännöllinen.

Tripp Trapp on loistava kuten edelläkin on kerrottu. Minusta ei kannata ajatella, että syöttötuolista siirryttäisiin 2-3- vuotiaana tavalliseen tuoliin syömään. Onnistuuhan se toki sen ikäiseltä, mutta onhan se kiva, ettei tarvi syödä oman kainalonsa tasolta tai istua polviensa päällä.
Mäkin olen nähnyt TrippTrapp:ista matkitun edullisemman version, jossa on kaikki samat hyvä ominaisuudet kuin alkuperäisessä.

Ihan se tavallinen syöttötuoli kyllä meidän lapsilla ei tule kyseeseen kun on niin helppo saada kippaamaan sekä istuessa, että tuoliin kiivetessä.
Sitäpaitsi hinta on melko epäoleellinen pitkässä juoksussa, sillä Tripp-Trappin saa ihan varmasti myytyä eteenpäin. Itse säästäisin mieluummin vaikka vaunuissa kuin syöttötuolissa.
Eikä Tripp Trapissa tarvita mitään tyynyviritelmiä missään vaiheessa.

Minäkin suosittelen Ikean Gulliveria =) Hienosti palvellut kahta lasta, eikä kaadu! Niin ikään Ikeasta olemme ostaneet sitten syöttötuolin jälkeen korkean tavallisen lasten tuolin, josta myös olemme tykänneet kovasti! Eli nämä yhdessä onkin sitten "köyhän miehen tripp trapp" ;) Paitsi että minusta tripp trapp on ruma ja tyylinsä+statuksensa puolesta antaa ihmisestä "mariskoolin keräilijä" -kuvan. Mutta makunsa kullakin, ei siinä mitään B)

Eiks kellään oo kokemusta ABC:n hightower-syöttötuolista? Sitä myydään ainakin hobbyhallilla tällä hetkellä. Sellasen haluisin, mut eri värisenä... En vaan tiiä onko sitä tehty erivärisenä ja jos, niin missä myydään...

Minäkään en lämpene TrippTrappille... Ylimainostettu, ylihinnoiteltu ja se mitä olen muutamissa paikoissa käyttänyt sellaista, niin eipä se niin kummallinen ole ollut. :/

Annan ääneni Ikean Gulliverille. Edullinen ja mielestäni siistin näköinen. Meillä nyt 2,5v:n käytössä ja se ei tosiaankaan kaadu millään! Seuraavaksi ostoslistalle tulee Ikean korkea lastentuoli, kunhan tuo ipana tajuaa olla paikallaan ruokapöydässä... ;)

~Murmutti

Yhteistyössä