Suosittele pyykinpesukonetta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MyyMuikkunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MyyMuikkunen"

Vieras
Näyttää siltä, että vanha kone sanoo pian sopimuksen irti. Käytössä on LG:n kone, kestänyt vain 5,5 vuotta. Alkuun kyllä tykkäsin ja varsinkin tehokas linkous ja suuri täyttömärä (7kg) on olleet hyviä juttuja. Kuitenkaan samanmerkkistä uutta en meinaa ostaa, koska pitempään pitäisi mielestäni kestää. Kerrottakoon vielä sen verran, että mulla on samaan aikaan ostettu samanmerkkinen kuivausrumpu, joka myös rikkoontui kesällä, jolloin se korjattiin ja nyt olisi taas huollon tarpeessa... En halua alkaa pesukoneen kanssa samaan rumbaan vaan siksi meinaan nyt vaihtaa uuteen, ennen kuin niitä korjauskustannuksia edes tulee.
Jos sinulla on hyväksi havaittu pesukone, suosittele! On hankala alkaa valitsemaan mahdootoman monesta vaihtoehdosa, kun ei ole hajuakaan mikä olis hyvä... Niin, ja hinta tietysti mahdollisimman edullinen. Mielellään max. 500€.

Musta kyllä tuntuu että minkä tahansa merkkinen kone voi jo tuossa iässä hajota. Keskimäärin pesukoneen käyttöikä on kuitenkin vain 2-7 vuotta (tai ainakin gigantin myyjä sanoi niin kun kysyin).

Ihan normaali käyttöikä nykyajan kodinkoneille.

Jos haluat laatua, siitä joutuu maksamaan. Esim. Mielen pyykkärit kestää, mutta niillä on hintaakin.
500 € pyykinpesukoneesta on mielestäni aikalailla keskihinta, eikä sillä voi odottaa ihmeitä.

Miele :heart:

Hintansa väärti kyllä- hiljainen, monipuolinen, punnitsee, eli pesee yhtälailla sen kahden kilon pyykin kuin sen 7 kilon vuoren harkiten ja oikein, ja mikä parasta- luukku on erittäin tukeva.

Aamuäree pesee pyykkinsä Mielellään :D

• Tykkää
Reactions: rops
Meillä on LG, joka on kyllä tosi surkee!!!!! :( Jos laittaa vaatteet vähänkin vinoon, niin ne hajoo... En ikinä enään osta tän merkkistä!!! 8kg:n rumpu meillä. Suosittelen Siemensiä tai Aeg:tä. Ne on olleet sellaiset merkit, jotka oikeesti kestää.

me just ostettii aeg, 7kg täytöllä ja olen ollut todella tyytyväinen. vaikka epäilen kyllä että ei yllä samaan kuin mun entinen kone jonka ostin käytettynä ja oli minulla 10v eikä kokoaikana tarvinnu huoltaa! nyt vain perheen pyykkivuoren kasvettua halusin isomman koneen ettei tarvi jatkuvasti koneen pyöriä.

Mielipiteitä on näköjään niin monta kuin on kokemuksiakin... Täytyypä tsekata noi Mielet ja Candytkin, ne oli mulle ihan uusia merkkejä. Ja kun kestävyyttä ei kerta rahalla saa (tää nykyinen kone maksoi melkein 800€), niin pyrinpä löytämään mahdollisimman edullisen. Ei sitten viiden vuoden päästä niin paljon harmita, kun hajoaa... ;)

Miele! Edellisessä asunnossa oli Mielen pesutorni, edelliset asukkaat jättivät. Kun me muutettiin sieltä pois niin taas jätettiin pesutorni sinne, oli silloin toiminut jo yli 20v. Ihan loistava, tänne uuteen asuntoonkin ostettiin tietysti Miele!

[QUOTE="MyyMuikkunen";25313747]Mielipiteitä on näköjään niin monta kuin on kokemuksiakin... Täytyypä tsekata noi Mielet ja Candytkin, ne oli mulle ihan uusia merkkejä. Ja kun kestävyyttä ei kerta rahalla saa (tää nykyinen kone maksoi melkein 800€), niin pyrinpä löytämään mahdollisimman edullisen. Ei sitten viiden vuoden päästä niin paljon harmita, kun hajoaa... ;)[/QUOTE]

itse en ostaisi candya, kolmella tuttava perheellä huonoja kokemuksia siitä.

Miele! Edellisessä asunnossa oli Mielen pesutorni, edelliset asukkaat jättivät. Kun me muutettiin sieltä pois niin taas jätettiin pesutorni sinne, oli silloin toiminut jo yli 20v. Ihan loistava, tänne uuteen asuntoonkin ostettiin tietysti Miele!

Toivottavasti teidän Miele kestää! Joskus vain tuntuu, että nuo vanhat juuri kestävätkin, mutta mitkään nykyajan koneet eivät.

Yhteistyössä