Suosittele operaattoriasi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiakas

Vieras
Dna lähtee vaihtoon, se vaan ei enää kuulu täällä.
Mulla on kaiken lisäksi liittymäsopimuspuhelin, niin joudun sen sopimuksenkin purkamaan.
Olen ollut jo vuosi sitten dna:han yhteyksissä tämän kuuluvuusongelman takia, eikä parannusta ole tullut. :(

Mikähän muu operaattori voisi kuulua paremmin, DNA on tähän mennessä ollut paras. Elisakaan ei täällä toimi kunnolla.

No taitaa sitten olla sonera ainoa joka kuuluu? Minulla on kolumbus, jota ei enää saa. Parilla muullakin on kk-maksu alle euron, mutta en enää muista mitä ne oli... Elisalla kiinteillä kk-maksuilla olevat liittymät ovat edullisia, ja ylimenevistä minuuteista maksetaan sama hinta kuin muilla halvoilla normaalisti. Netistä löytyy vertailuja ja operaattoreiden omilta sivuilta hintoja. Jos sinulle on laskuerittely voit mennä sen kanssa liikkeeseen, ja he katsovat taulukoista, mikä liittymä on sinulle edullisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No taitaa sitten olla sonera ainoa joka kuuluu? Minulla on kolumbus, jota ei enää saa. Parilla muullakin on kk-maksu alle euron, mutta en enää muista mitä ne oli... Elisalla kiinteillä kk-maksuilla olevat liittymät ovat edullisia, ja ylimenevistä minuuteista maksetaan sama hinta kuin muilla halvoilla normaalisti. Netistä löytyy vertailuja ja operaattoreiden omilta sivuilta hintoja. Jos sinulle on laskuerittely voit mennä sen kanssa liikkeeseen, ja he katsovat taulukoista, mikä liittymä on sinulle edullisin.

Hinnasta viis, haluan että kännykkä kuuluu.

Meilläkin kuuluu telefinland hyvin, vaik tääl maan korvessa ollaan ja vieressä häiriköivä radioasema. Mut niitten uusia liittymiä ei ole tainnut saada enää hetkeen.

Vähän on vaikea sanoa mikä siellä kuuluu tällai peruskoulupohjalta. Mutta saunalahtea suosittelen, mulla on ollut jo vuosikausia. Monia eri vaihtoehtoja, siksi edullinen kun ottaa sellaisen paketin mikä itselle sopii, eikä ikinä mitään ongelmaa.

Yhteistyössä