Suosittele MEIKKIVOIDETTA joka PYSYY!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KRHM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KRHM

Vieras
Kesää pukkaa ja samoin helteitä. Iho hikoilee ja meikkivoide valuu pois helposti. Suositelkaa mulle sellaista joka kestää hieman hikoilua eikä valu pois tai jätä inhottavia "hiki rantuja" naamaan? Olen kokeillut dream matte moussea, eri rimmelin voiteita ja max factorin. Nyt ois hyvät niksit kalliit! Auttakee! En haluais tuhlata rahojani vaan kokeilu mielessä arpomalla "joskos tämä nyt sit ois hyvä" vaan tarvis kokemuksia!

Ainoa itselläni toiminut yhdistelmä on meikinpohjustusvoide+ puuterimainen mineraalimeikkivoide.
Tällä hetkellä tämä tarkoittaa Loreal studio secrets pohjustus ja Everyday minerals mineraalimeikkivoide.

Mulla on tuota studio secrets meikinalusvoidetta käytössä muttei ainakaan tepsi ton moussen kanssa ollenkaan. Iho kiiltää jopa tunnin kuluttua meikin laitosta. Käytän yleensä meikin päälle mineraali puuteria muttei siltikään...

Onko tää hyvä myös siis helteillä? Entä sotkeeko paljon, onko hankala saada puhtaaksi vaatteista? Mulla pikkupoika halailee paljon ja ainakin max factorin meikkivoide ei lähtenyt kuin kolmannella pesulla pojan paidasta.... Kankaalla sekin pysyi muttei iholla :D

Pysyy kyllä säässä kun säässä. Mulla kun tuppaa kaikki meikkivoiteet "laikkuuntumaan" tai sulamaan jo muutamien tuntien päästä, mutta toi double wear pysyy aivan priimana piiitkään. Teen 14 tuntista työpäivää ja koko päivän pysyy moitteettomana. Omista vaatteista on kyllä kauluksista ihan normaalissa pesussa lähtenyt. Eikä se kyllä helpolla "tartu" vaatteisiin. Suosittelen kyllä ehdottomasti! Ainut miinus hieman epäkätevä pullo, mutta sen kestää kun aine niin loistavaa. Ja kerrankin tarpeeksi vaalea väri löyty minun kalpealle iholle. :)

Minä luin n. kuukausi sitten eräästä blogista tällaisesta kuin BB voiteesta, ja tilasin sellaisen voiteen Ebaysta kun tuli olo että "tämä täytyy kokeilla"! Se on vähän kuin meikki voidetta, mutta tosi paljon parempaa, pysyy jopa mun vauhdissa kasvoilla upeana koko päivän ja peittää nuoruuden aknesta jääneet jäljet ja kolotkin. Ebaysta voide tuli todella nopeasti perille ja olen aivan myyty!! Voide on sellainen kuin MISSHA. Kannattaa lukea se blogi postaus aiheesta, siellä oli bloggarin videokin aiheesta.

first class ticket: bb-voiteet videolla

Tässä on linkki, toivottavasti osasin laittaa linkin oikein tänne, olen aika vasta alkaja täällä palstalla! Suosittelen kokeilemaan MISSHAA!!

Yhteistyössä