Suosittele lapsiperheelle sopivaa Lapin kohdetta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "susse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"susse"

Vieras
Eli maaliskuussa tarkoitus Lappiin lähteä ensimmäistä kertaa talvella ja lasten (alle kouluikäisiä) kanssa. Laskettelu ei pääasia, vaan se, että saa ylipäätään lapista nauttia, mutta sopivan automatkan päässä (n.0-20km) majoituksesta olisi ohjelmaa tarjolla. Mukavaa ohjelmaa rinteiden lisäksi olisivat kylpylä/uimahalli, poro/huskyajelu, päälle plussaa kaikki muu lapsille sopiva ohjelma, ruokapaikat, helposti saavutettavat kodat tms. Mietinnässä nämä isot keskukset, levi, ylläs, pyhä-luosto jne. Kerro kokemuksista :)

kaikki nää isot keskukset on hyviä

jokeriksi heittäsin Ison Syötteen joskin sieltä puuttuu kylpylä mutta se on lähempänä ja käy Lapista jos ei ole asiaan vihkiytyny

Katinkulta on ykkönen, eikä tartte aivan lappiin asti mennä. Läheltä löytyy hyviä latuja ja vuokatin rinteet. Katinkullassa on hyvät harrastemahdollisuudet keilausta ym. Lapsiperheille suunnattu kylpylä

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30416006:
Ruka ja levi on parhaat. Levillä o uusi hieno kylpylä, ja se lapinkylä on mahtava paikka. Rukalta löytyy myös kylpylä, ei niin hieno kuin leviltä, mutta ihan jes paikka sekin on

eiks "rukan" kylpylä ole qsamon kirkolla?

Kiitos kommenteista! Miehelle ei sovi muut kuin lapin paikat :D mä tykkäisin just vuokatista, siellä olen omien vanhempien kanssa käynyt. Rukakaan virallisesti ei lapissa ole, mutta se voisi silti mennä :)

Pyhä on meidän paikka. Ei todellakaan mikään menomesta, mutta ohjelmaa kuitenkin löytyy. Hyvät ladut, rauhallinen, lapsiperheille mun mielestä perfekt. Jos haluaisin bilettää, niin Levi.

Uusimmat

Yhteistyössä