Suosittele kirjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iemel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeisin minkä luin oli Judi Picoultin Yhdeksäntoista minuuttia.
Kirja koskee kouluampujaa ja hänen lähipiiriään, sekä muita asiaan kuuluvia.
Fiktiivinen mutta ikävän ajankohtainen kirja.
Itku tuli monesti sitä lukiessa.

Jodi Picoultia minäkin suosittelisin. Myös ne kaksi muuta suomennettua romaania, Koruton totuus sekä Sisareni puolesta ovat huolellista ja viimeisteltyä laatutyötä.

Tositapahtumiin perustunevat myös Torey Haydenin kirjat. Kevyttä ja mukaansatempaavaa luettavaa, mutta koskettavista aiheista.

Jos dekkarit kiinnostavat, niin niiden täytyy olla ruotsalaisia (tai no, norjalaisetkin käyvät). Huippua ovat Henning Mankell, Jens Lapidus, Lars G.W. Persson ja Inger Frimansson. Tai ehkä ottaisit luettavaksi Stieg Larssonin trendikkäät dekkarit Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella sekä Pilvilinna joka romahti. Näistä on tehty elokuviakin: voisit niitä sitten katsella ja vertailla joulunpyhinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Tuhat loistavaa aurinkoa.

Tämä on hyvä, kuten myös saman kirjailijan Leijapoika. Niinikään suosittelen Wassmon kirjaa nimeltä Lasi maitoa, kiitos , joka kertoo nykypäivän ihmiskaupasta ( ts. naiskaupasta ).
Minä pidin Leijapojasta enemmän, kuin siitä toisesta. Onkohan häneltä ilmestynyt muita kirjoja vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Tuhat loistavaa aurinkoa.

Tämä on hyvä, kuten myös saman kirjailijan Leijapoika. Niinikään suosittelen Wassmon kirjaa nimeltä Lasi maitoa, kiitos , joka kertoo nykypäivän ihmiskaupasta ( ts. naiskaupasta ).
Minä pidin Leijapojasta enemmän, kuin siitä toisesta. Onkohan häneltä ilmestynyt muita kirjoja vielä?

En tiedä, kiinnostaisi minuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Duha:
Jodi Picoultia minäkin suosittelisin. Myös ne kaksi muuta suomennettua romaania, Koruton totuus sekä Sisareni puolesta ovat huolellista ja viimeisteltyä laatutyötä.

Tositapahtumiin perustunevat myös Torey Haydenin kirjat. Kevyttä ja mukaansatempaavaa luettavaa, mutta koskettavista aiheista.

Jos dekkarit kiinnostavat, niin niiden täytyy olla ruotsalaisia (tai no, norjalaisetkin käyvät). Huippua ovat Henning Mankell, Jens Lapidus, Lars G.W. Persson ja Inger Frimansson. Tai ehkä ottaisit luettavaksi Stieg Larssonin trendikkäät dekkarit Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella sekä Pilvilinna joka romahti. Näistä on tehty elokuviakin: voisit niitä sitten katsella ja vertailla joulunpyhinä.

Kirjoja en ole lukenut, mutta tuon Miehet jotka vihaavat naisia olen katsonut ja Tyttö joka leikki tulella odottelee vuoroaan. Ainakin tuosta ensimmäisestä elokuvasta tykkäsin! Saa nähdä täytyykö kauan odottaa tuota kolmatta.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Jos tykkäät tosiaan tositapahtumiin perustuvista, niin suosittelen todella paljon kirjaa nimeltä Valkoinen masai. http://wsoy.fi/yk/products/show/21664?category=136

Mäkin oon lukenu tän ja oli ihan hyvä. Samoin tuo tuhat loistavaa aurinkoa :)

Yhteistyössä