suosittele kierukkaa

• Viestiketjun aloittaja o
  • Ensimmäinen viesti
o
kumpi hormoni vai kupari? yleensä minulla hormoni ehkäisyt: pillerit aiheuttaneet haluttomuutta ja mielialan muutoksia jne. ennen raskauksia kuukautiset runsaat ja kivuliaat. kumpi olisi sopivampi kierukka?

Hormonikierukka, ihan vain runsaiden ja kivuliaiden kuukautisten takia.

Hormonikierukassa myös se hormoni on kokoajan tasainen, ja matalampi kuin monissa pillereissä, joten mielialanvaihtelut ja haluttomuus ei ilmene niin pahana.

JONSERED Karhunkantaja
Kuparinen, vanha T-malli. Ainoa, joka minulle käy. Ja langat niin lyhyiksi, että eivät kasvata tulehduksia. Vuodan kuin Niagara sekä kierukan kanssa, että ilman, mutta kun hormonaalinen ei sovi, se ei sovi. Hormonikierukka oli helvettiä... Minulle ja koko maailmalle.

vieras
mulla on ollut tammikuusta hormonikierrukka ja kesäkuun jälkeen ei vuotoja ole kuulunut. lihonut ole jonkin verran, mut muuten olen kyllä 100% tyytyväinen. en vaihtas pois. ennen oli kuparinen vuodin kun seula.

maissihiiri
Hormonikierukka, sopii minulle ainakin aivan loistavasti. Menkat kestää 2-3 päivää, ja pärjää hyvin pelkillä pikkuhousunsuojilla. Ei kipuja eikä muitakaan menkkaoireita. Alkuun pari kuukautta oli vähän mielialanvaihteluja mutta nekin tasoittuivat. Ainoa mitä keksin huonoa niin se että mulla on alkanut kierukan myötä tuntumaan oviskivut.

vieras
Hormonkierukka on. Mahtava!! Ei vuotoja, ei mitään oireita. Ei tarvitse miettiä koko asiaa. Suosittelen tätä jos vuodot on normaalisti runsaat. Ja on varmin ehkäisymenetelmä, jopa tilastojen mukaan varmempi kuin sterilisaatio (koska joskus klipsit aukeaa jne).

Susanna
Mulla hormonikierukka, joka runsaiden vuotojen takia on oiva valinta. Odotin, et menkat jäis pois. Näin ei valitettavasti ole käynyt. Joka toinen kuukausi on edelleen ja vuoto kestää vaatimattomat 10- 13 päivää. Kuitenkin tämäkin vaihtoehto parempi, kuin runsaat kuukautiset, jotka kestää 7-8 päivää. Ruokahaluja on valitettavasti lisännyt ja lihonut olen 6kg. Se on tietysti itsestä kiinni, syökö aina kun mieli tekee. Summasummarun suosittelen hormonikierukkaa.

Yhteistyössä