Suosittele kepeää kesälukemista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Irlantilaisnaisten romaanit on jo luettu (Marian Keyes ja Cathy Kelly siis). Ahern ei kiinnosta erittäin naiivin ja ennalta-arvattavan kirjoitustyylinsä takia. Keltaisten sitruunoiden ravintola myös luettu, samoin saman kirjailijan muukin tuotanto (Matkalaukkumorsian ja Kajsan maailma). Lehtolainen ja muut dekkaristit ei nappaa. Hakusessa on varsinkin Keyesin, Kellyn ja Jane Greenin kaltainen kirjailija, mahtaakohan tuo Fielding olla lähelläkään sitä?

Alkuperäinen kirjoittaja läski:
Anna-Leena Härkösen kirjat on aika kevyttä luettavaa.

Been there, done that. Paitsi että Loppuunkäsitelty ei välttämättä aiheeltaan kepeä, helppolukuinen toki. Eikä Sotilaan tarina ollut mitenkään hyvä, ihan typerä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen ihastunut Maeve Binchyn kirjoihin.

Minkätyylisiä ne on? Naisia vissiin niissäkin pääosassa, minkäikäisiä?

Tapahtumapaikkana Dublin ja pikkukylät. Naisia pääosissa. Kirjat saattavat kertoa toistensa henkilöistä, mutta ovat kuitenkin ihan itsenäisiä romaaneja. Ihania! eivätkä mitään siirappia.

Yksi kertoi pitopalvelun perustamisesta, toinen amerikkalaisesta miljonääristä, joka etsii juuriaan ja pistää pikkukylän sekaisin alkaessaan rakentaa sinne loistohotellia, yksi kertoo perheenäidistä, jonka menestyvä mies pettää sen kun kerkee jne.

Itse olen ihastunut Maeve Binchyn kirjoihin.

Minkätyylisiä ne on? Naisia vissiin niissäkin pääosassa, minkäikäisiä?

Tapahtumapaikkana Dublin ja pikkukylät. Naisia pääosissa. Kirjat saattavat kertoa toistensa henkilöistä, mutta ovat kuitenkin ihan itsenäisiä romaaneja. Ihania! eivätkä mitään siirappia.

Yksi kertoi pitopalvelun perustamisesta, toinen amerikkalaisesta miljonääristä, joka etsii juuriaan ja pistää pikkukylän sekaisin alkaessaan rakentaa sinne loistohotellia, yksi kertoo perheenäidistä, jonka menestyvä mies pettää sen kun kerkee jne.

Yhteistyössä