Suosittele jotain laadukasta laukkumerkkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyssä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyssä"

Vieras
Mihin merkkiin voi luottaa laadussa?

Olen tähän asti ostanut vain noita halpoja merkkilaukkuja, kuten guessia ja ihan kauhean laaduttomia vaikkakin osa ihan nättejä. (sen hetken kun pysyvät kasassa) :D

LV on ehdoton ei, kamala pissaliisalaukku. :D

Miten esim Burberry, Prada tai longchampin nahkaiset laukut? Kuitenkin sellainen joka ei HUUDA isolla olevansa merkkilaukku, eli burerrystä joku neutraalimpi versio. :)

Suositelkaa.

Todennäköisesti et edes tunnista suurinta osaa Louis Vuittonin laukuista. Niitä vuittoneita on katsos kymmeniä muitakin malleja, kuin se Turkista tuotu kopiolaukkukuosi.

Mulberry, Michael Kors?

[QUOTE="Urpo";28934129]Todennäköisesti et edes tunnista suurinta osaa Louis Vuittonin laukuista. Niitä vuittoneita on katsos kymmeniä muitakin malleja, kuin se Turkista tuotu kopiolaukkukuosi.

Mulberry, Michael Kors?[/QUOTE]

Mulberry kuulostaa vähän burberryfeikiltä vaikka tiedän ettei toki ole, se vain jäi päähäni kun luulin joskus sen olevan. :D
MK:sta on huonoja kokemuksia, jopa se pari sataa mitä laukku maksoi, oli kyllä aivan liikaa noin huonosta laadusta. :/ Kului reilu kahdessa vuodessa käyttökelvottomaksi.

Mä tykkään kalliimmasta hintaluokasta Alexander Wangista, edullisemmista Lumi ja 2or+byyat (plussaa kotimaisuudesta!). varmasti monella merkillä on laadukkaita laukkuja, mutta nuo on suosikkejani ihan ulkonäön puolesta.

Mulla on Longchampin musta nahkainen käsilaukku (Kate Mossin mallistoa) ja oöen tykännyt. Ollut nyt päivittäisessä käytössä melkein kaksi vuotta ja uudenveroinen edelleen! Joten suosittelen :)

Balenciagaa on isot työt kehuneet, mutta se on sitten todella kallis.
(Mulberry ja Burberry eivät nimien samankaltaisuudesta huolimatta ole "sukua" toisilleen, ensimmäinen tekee luksuslaukkuja ja jälkimmäinen takkeja, sateenvarjoja ja hattuja. Ihan näin vain tiedoksi.)

Ranskalaiset suosivat Longchampin peruskassia. Mä itse tilasin Britanniasta nahkaisen batchelin kun Suomeen tuotiin vain kaameita neonvärejä. Hemmetin hyvä ja laadukas kokonahkainen laukku.
https://www.cambridgesatchel.com/all-bags/

Ovat näköjään nostaneet hintoja kahdessa vuodessa yli 30 puntaa per laukku...

Mulberrylla ja burberryllä ei ole mitään tekemistä keskenään :D

Itse pidän mulberryn laukuista. Ne ovat laadukkaita ja ajattomia ja paranevat vanhetessaan. Burberryn ruutukuosiset laukut ovat mielestäni rumia ja muovimaisen näköisiä. Vuitton on tosiaan laskussa kopioden vuoksi. On mulla muutama vuittonikin, mutta harvemmin enää tulee käytettyä kun joka toisella on samaa kuosia kainalossa. Longchamp on mielestäni laatuunsa nähden halpa joten sitäkin suosittelen.

Kannattaa käydä hesassa kiertelemässä merkkilaukkuliikkeet läpi, niin varmasti se suosikki löytyy.

Pakko kommentoida vanhaa ketjua. Aika eri tasoisia laukkua tässä on vertailtu. Esim. Michael Korssilla on edullisemman ja kalliimman malliston laukkuja. Ne halvemmat 200-300 euron laukut on ihan hirveän rumia killuttimineen. Mut saffiano-nahka on ihanaa ja toimii esim. Pradan laukuissa täydellisesti. Louis Vuittonilla on paljon muutaki valikoimaa ku Neverfull, joka on mun mielestä enemmän rantakassi ja sellaisena ihan hieno. En sitä kyllä koskaan käyttäisi töissä tai paremmissa tilaisuuksissa. LVn:n Empreinte- ja epinahkaiset laukut on todella hienoja laukkuja.

Jos joku vielä näitä pähkäilee, niin Furlaa suosittelen.

Mulla on tää:
furla-onyx-urban-tote-product-3-13775177-960511617_large_flex.jpeg

ja just tänään sivelin sitä ja tutkiskelin, että miten hyvin se on säilynyt kovassa käytössä. Ja oon monesti rahdannu siinä liikaa ja liian painavaakin tavaraa kun oon matkustellut.
Anopilla on kans 8v vanha Furla, ja edelleen todella hyvän näkönen ja kuntoinen.

Hinta-laatu on kohdallaan näissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä