Suosittele (jännittävää) tv-sarjaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "JoA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"JoA"

Vieras
Suositelkaapa minulle hyviä ("jännittäviä") tv-sarjoja :) Vampyyrit eivät kiinnosta, varsinaisista dekkareista ja poliisisarjoista en kauheasti välitä.

Olen katsonut viime aikoina American Horror Storya, eka kausi oli tosi hyvä, kakkonen ja kolmonen olivat vähän pettymyksiä. Uusista sarjoista olen katsonut myös Salemia, mutta se ei oikein ole makuuni (vähän liikaa verta ja suolenpätkiä...).

Fringeä olen alkanut katsoa useammankin kerran, mutta se ei jostain syystä kiinnosta. Näkijä on ihan hyvä, Haven ok. Supernaturalia en ole vielä katsonut. Orphan Black oli myös tosi hyvä. Under the Domea seuraan myös ja Walking Dead on huippu.

Muuten olen tykännyt mm. Orange Is the New Blackista, Dexteristä, Mad Menistä, Scandalista, Damagesista, Homelandista...

Tykkäsin tosiaan kovasti American Horror Storyn ykköskaudesta ja nyt kaipaisin jotain yhtä hyvää katsottavaa sen tilalle.

Jos tykkäsit Walking Weadistä, niin saatat tykätä Survivorsista. Ei zombeja, mutta post-apokalyptinen aihe kuitenkin, pandemia on tappanut suurimman osan maailman väestöstä.

http://www.imdb.com/title/tt1258189/

Minäkään en välitä dekkareista ja rikossarjoista, mutta The Fall oli musta hyvä. Naisetsivä jahtaa sarjamurhaajaa.

http://www.imdb.com/title/tt2294189/

Netflixistä ainakin löydät nämä sarjat.

Red Widow ei ollut ihan mun juttu, muutaman jakson katsoin. Riveriä voisin vilkaista, mutta mieluummin alan seurata sellaista sarjaa, jota on tehty useampi kausi :)

Hemlock Grovesta ja The Fallista olen kuullutkin, ja voisin kyllä tutustua molempiin. Tuo Survivors oli ihan uusi tuttavuus ja vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta.

Falling Skies on myös tuttu nimi, mutta en ole vielä katsonut. Sons of Anarchy... Pitäisikö antaa sille mahdollisuus? Kovasti sitä on kyllä kehuttu.

True Detectiveä katsoin yhden jakson, ja se oli jotenkin... hidas ja raskas. Tosin sitäkin on kehuttu. Ehkä annan sillekin toisen mahdollisuuden.

Kiitos vinkeistä, lisää vain tulemaan :)

Sons of Anarchylle ääni täältäkin - ekat jaksot on vähä että hohhoh, oottepa te pahiksia, mutta kyllä se lähtee siitä kulkemaan ;) Samoin brittien uus Sherlock Holmes, missä on Benedict Cumberbatch, on tsekkaamisen arvoinen.

[QUOTE="mimmi";30107299]Tuleekohan tuota Surivors- sarjaa vielä Suomessa, kun jäi ihan kesken ?[/QUOTE]

En tiedä miten sitä on suomessa näytetty, kun katoin itse sen netflixistä. Kaksi tuotantokautta sitä on kuitenkin tehty, ja sarja jäi kesken kun tuotanto lopetettiin. Harmillista.

Ap, True Blood voisi ehkä kiinnostaa. Ekat tuotantokaudet parempia.

True Bloodia katsoin joskus kauan sitten jonkin verran, kun sarja alkoi Suomessa. Ei oikein jaksanut kiinnostaa, joten katsominen jäi. Vampyyrit ei ole mun juttu...

Grimmiä en ole katsonut enkä Game of Thronesiakaan, joskus voisin ehkä yrittää katsoa tuota GoT:ta. Alamaailmasta katsoin joskus sen Kyttä-sarjan, oli kyllä hyvä. Uusi Sherlock ei kiinnosta, vaikka sitä on paljon kehuttu.

Supernatural, Hostages ja Pahan jäljillä ovat tuttuja nimiä, mutta en ole mitään noista katsonut. Ainakin tuolle Supernaturalille voisin antaa mahdollisuuden.

Uhka ja Prisoners' Wives ovat ihan uusia tuttavuuksia ja vaikuttavat mielenkiintoisilta. Näitä aion vilkaista :)

Suosittelen kyllä Supernaturalia! Vaikka joissain kohtaa ampuu vähän "yli", niin silti aivan loistava sarja joka koukuttaa! Netflixistä löytyy vissiin vitos vai seiska kauteen asti jaksot. =)