Suosittele imuria kotiin! huonot kokemukset myös kehiin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suuri kiitos vastauksista! Hiljainen ois kiva siksi koska sillon ois usein aikaa imuroida kun pienin päikkäreillä ja hän kyllä herää aivan varmasti kovaan imurin ääneen vaikka onkin kasvanut kiljusten perheessä eli ääniin todella tottunut :D Mutta jos tuo Dyson on oikeasti HYVÄ niin mieluummin HYVÄ ja kovaääninen kun hiljanen jolle ei mitään tee! Minen oo tuosta Dysonista ikinä kuullutkaan, joten täytyy alkaa tutkimaan minkälainen vehje se oikein ja mistä sitä saa..

Suuri kiitos vastauksista! Hiljainen ois kiva siksi koska sillon ois usein aikaa imuroida kun pienin päikkäreillä ja hän kyllä herää aivan varmasti kovaan imurin ääneen vaikka onkin kasvanut kiljusten perheessä eli ääniin todella tottunut :D Mutta jos tuo Dyson on oikeasti HYVÄ niin mieluummin HYVÄ ja kovaääninen kun hiljanen jolle ei mitään tee! Minen oo tuosta Dysonista ikinä kuullutkaan, joten täytyy alkaa tutkimaan minkälainen vehje se oikein ja mistä sitä saa..

Anttilasta ainakin löytyy dyson-imureita,tilattiiin eilen,toivottavasti on hintansa arvoinen.

No meillä on ollut Miele jo 6 vuotta ja on hyvä vaikka onkin aika iso ja kömpelön näköinen, aivan huippu imuri! Eikä hajoa millään. Seuraavaksi kokeillaan Dysonia vaikka tuo Miele ei osoita mitään hajoamisen merkkejä, mutta jos sitä rupean odottamaan niin kai mä ehdin suorasääristen komppaniaan ennen kuin tuosta aika jättää :laugh:.. Mielessä meillä on HEPA suodatin + muut härpäkkeet joten eläinperheeseen tosi hyvä, ja pitkä johtokin siinä on.

pakko laittaa vanhan ketjuun, ostin vajaa vkko sitten yllämainitun, tekstiili-suulakkeen joku oli sheivannut, karvat puuttui, seur pvänä hajosi lattiasuulake,jäi vain pelkkä putki käteen.Kiinni ei enää saa. Pahasti nyppii,paska vehje joskin halpakin.vois silti toimia kauemmin kuin vajaan vkon!

Meille tuo Dyson ollu tosiaan paras imuri, on ollu muitakin, eikä enää vaiheta Dysonia
mihinkään.
On tehokas, imee hyvin roskat, hiekat, hiukset ja kissojen karvat.
Pölysäiliö on helppo tyhjentää eikä tarvia ehtiä tai ostaa pölypusseja.

Keskuspöläri. Aivan ylivoimainen joka suhteessa:
- hiljainen (kone teknisessä tilassa)
- tehokas (imuvoima on testatusti (Tekniikan Maailma) kovempi kuin missään perässä vedettävissä
- voi käyttää pölypussia tai olla käyttämättä (tyhjennys 1-2 krt vuodessa)
- kevyt käyttää (tarvitsee liikutella vain sitä letkua)
- ei kierrätä samaa, pölyistä ilmaa uudelleen sisätiloihin (vaan puhaltaa se ulos talosta)
- yms. yms.

Edellinen 8 vuotta palvellut electrolux simahti, äkkiä Giganttiin hakemaan uutta imuria. Sieltä tarttui mukaan Hoover- merkkinen pölypussiton A- energialuokan imuri. Täyttä paskaa koko masiina! Jenkkilaatu on sitten paljon huonompaa kuin kiinalainen.
Sen ensimmäiset 15 minuuttia kone kesti ennenkuin letkun sisässä olevat pienet muoviset väkäset menivät rikki. Ei mitään heavy metal- imurointia ollut edes meneillään. Kuraisinta paskaa ikinä. Huomenna hyppään kiesiin ja heitän paskan takaisin. Ostakoot muut näitä muovikippoja jotka menee heti rikki. Minua ei enää jenkkimarkkinoinnila kuseteta.

mulla on ollut vaikka mitä imureita. Useissa pölypussittomissa on ogelmana pölysäiliön tyhjentäminen. Kuinka se tehdään, voitko tehdä sen ulkona vai sisällä jolloin pöly helposti leviää takaisin. Voi joutua pesemään vedellä, hiukset , koiran karvat tarttuu johonkin ja ne joutuu repimään irti jne. Jos keskuspölynimuria ei lasketa niin mun tähän asti ehdottomasti paras on ollut nyt n. 25v vanha Miele black diamond. Eli aika perus miele. Se on nyt ollut mulla viimeiset 10v kakkosimurina jolla imroin varastoa, autoa jne todella kovaa käyttöä. Letku on revennyt kerran mutta se saa siis todella kovaa kyytiä. Itse moottori on ihan ikiliikkuja. Itse ostaisin ihan perus mielen, ehkä sellaisen "silent" mallin

meillä on biltemasta ostettu imuri joka on tosi hyvä.
oli vaan niin tylsän näköinen niin päällystin sen hameen ja farkku kankaan palasilla jotka liitin yhteen.Tulee heti tosi nuorekas olo imuroidessa.

pakko laittaa vanhan ketjuun, ostin vajaa vkko sitten yllämainitun, tekstiili-suulakkeen joku oli sheivannut, karvat puuttui, seur pvänä hajosi lattiasuulake,jäi vain pelkkä putki käteen.Kiinni ei enää saa. Pahasti nyppii,paska vehje joskin halpakin.vois silti toimia kauemmin kuin vajaan vkon!

Pakko kans vastata tähän! Meillä toimi toi sama imuri noin puolen talon imuroinnin verran, eli kaupasta kotiin uuden imurin kans, pois laatikosta ja imuroimaan, noh olohuoneessa sitten jo lohkesikin käsikahva halki!! Älkää vaan ostako!

Yhteistyössä