suosittele imetystyynyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
esikoisen kanssa tein itse (juu, ei ole vaikeaa) mutta nyt ostan josko löydän sopivan ja kauniin :d
eli vinkit kehiin mistä ostaa ja millaisia tarjolla (jos en ole kaikki vielä bongannut)

Mollavauvan tyyny oli kätilöopistolla ja sellaisen ostin itselleni käytettynä 8 eurolla. Se oli sopivan kokoinen, ei liian iso, eikä liian pieni ja lötkö.

Esikoisen kanssa mulla oli Olo-ilon tyyny, joka on aika suuri. Se toimi hyvin kun vauva oli ihan pieni, mutta jossain vaiheessa se oli liian iso, nosti vauvan liian ylös, joten ei ollut sitten enää niin hyvä. Silti en voi sitäkään merkkiä haukkua, kun alkuun olin siihen tosi tyytyväinen :)

Tykkäsin kun se tuki ainakin kunnolla ekan vauvan kanssa kun imetysotteetkaan ei olleet niin varmat.

Mä en ekan aikana hommannut imetystyynyä, vaikka imetin pitkään, kun ajattelin että turhia hömpötyksiä :D
Toista odottaessa törmäsin kaupassa aivan vastustamattomaan tyynyyn, joka oli vielä tarjouksessakin. Boppy merkiltään. Ja ai että kun onkin kiva ja monikäyttöinen! Se on niin jämäkkä että tota meidän 2kk tyttöä voi pistää siihen makaamaan, jopa mahallaan, vaikka inhoaa yli kaiken mahallaan olemista muuten...
Imettäessä on ihana upota nojatuoliin ton tyynyn ja vauvan kanssa. Jopa meidän mies on ihastunut siihen tyynyyn, laittoi joskus kipeän selkänsä ympäri istuessaan ja tuki kuulemma just oikeasta paikasta =)

Tohon saa myös paljon erilaisia vaihtopäällisiä, ja musta jopa ihan kivan näköisiä :)

Meillä oli pari bobbya, mutta ne liuku aina pois.Enkä oo niille oikeen paljon käyttöä löytänt jälkeenkään päin, vaikka lupaavat että niistä on vaikka mihin. Olis tarvinnu olla sellanen jossa on se lenksu siellä takana. Lopulta meillä parhaiten toimi Ikean Lucy-koristetyynyt, jotka on sellasia pitkän mallisia, kivan näkösiä ja halpojakin...

Yhteistyössä