Suosittele imetysliivejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Tuota bravadon seamless mikälie on kehuttu, mutta näyttää järkyttävältä jos nännit nöpöttävät läpi, eli mieluummin jotkut josta ei nännit näy tai liivinsuojat! :D
mukavat ja joustavat. Voisin jo raskausaikana käyttää...

Tuossa bravadon liivissä tulee mukana sellaiset "toppaukset", mitkä voi sujauttaa sisään ja ei näy nöpötykset :) Itse en kyllä niitä tykännyt käyttää, mutta joskus laitoin jos oli sellaiset vaatteet että ois näkynyt.

Eipä ne nyt syksyllä/talvella paljon nöpötykset näy, kun täytyy kuitenkin pukeutua aika lämpimästi. Topatut imetysliivit taas ei kuulosta kauheen käteviltä.

Tuossa bravadon liivissä tulee mukana sellaiset "toppaukset", mitkä voi sujauttaa sisään ja ei näy nöpötykset :) Itse en kyllä niitä tykännyt käyttää, mutta joskus laitoin jos oli sellaiset vaatteet että ois näkynyt.

Eipä ne nyt syksyllä/talvella paljon nöpötykset näy, kun täytyy kuitenkin pukeutua aika lämpimästi. Topatut imetysliivit taas ei kuulosta kauheen käteviltä.

Eikö ne toppaukset sitten näy paidan läpi rumasti? Meille syntyy siis vasta keväällä vauva.

No tää on mun mielestä vähän joko tai: sellaiset topatut imetysliivit ei ole yhtä joustavat ja ne on ehkä hieman hankalampi taivuttaa auki, sitten taas ohuet, venyvät imetysliivit on huippumukavat, mutta kyllähän niistä nännit näkyy läpi. Aikaisemmin se häiritsi minua, mutta imetysaikana en oo jaksanut välittää, varsinkin alussa mukavuus on pääasia, kun rinnat on turvonneet ja herkät.

Ei niitä liivinsuojiakaan välttämättä kovin kauaa tartte, muutaman ekan kuukauden, sitten ylimääräistä herumista tuskin enää on.

Ainahan voi käyttää esim. toppi + väljempi paita päällä yms. vaatevalintoja kesällä. Tarviit kuitenkin useammat liivit, joten osta yhdet bravado seamlessit esim. ja toiset erilaiset :)

Itselläni on bravadot ja minusta ihan mielettömän mukavat, kun ovat napakat joustavuudesta ja pehmeydestä huolimatta. Itse tykkään niistä toppauksista ja eivät näy ohuestakaan paidasta läpi:)

Yhteistyössä