Noita meinasin itsekin juuri suositella. Viimeiset lukukokemukseni ja tykkäsin kovasti!Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
Pelkkä hyvää kuullut itse ja tuo eka odottaa mulla tuolla lukijaa .
Kiitos teille, nämä lainaankin huomenna! Olen kuullut näistä, mutta en ole lukenut vielä =)Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Noita meinasin itsekin juuri suositella. Viimeiset lukukokemukseni ja tykkäsin kovasti!Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
To-del-la paskoja kirjoja. Jos diggailet masokismia ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa niin sitten ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
Mä en ole noita lukenut, mutta syynä varmasti just se, että en diggaile noita asioita. Miten joku nainen viitsii lukea naisiin kohdistuvasta väkivallasta *yrjöää*.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:To-del-la paskoja kirjoja. Jos diggailet masokismia ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa niin sitten ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
.
Ai niissä on tollasta sisältöä... No, täytyy lukaista takakannet kirjastossa ja päättää sitten...Alkuperäinen kirjoittaja eee:Mä en ole noita lukenut, mutta syynä varmasti just se, että en diggaile noita asioita. Miten joku nainen viitsii lukea naisiin kohdistuvasta väkivallasta *yrjöää*.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:To-del-la paskoja kirjoja. Jos diggailet masokismia ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa niin sitten ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
.
Tolstoi? Huumoria? Kokonaisuutena aika raskas teos, eikä vanhahtava teksti ainakaan auta asiaan. Suosittelen kyllä muuten Anna Kareninaa, mutta en hersyvän huumorin takiaAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Tolstoin Anna Karenina, hauskaa huumoria joka pätee tässäkin ajassa.
No mä olen katsonut ne elokuvat jo aiemmin ja olivat hyviä minusta.Alkuperäinen kirjoittaja eee:Mä en ole noita lukenut, mutta syynä varmasti just se, että en diggaile noita asioita. Miten joku nainen viitsii lukea naisiin kohdistuvasta väkivallasta *yrjöää*.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:To-del-la paskoja kirjoja. Jos diggailet masokismia ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa niin sitten ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
.
Onko tää tarina siitä narkkaritytöstä? Sen oon joskus lukenut, mutta se oli muistaakseni kyllä aika vaikuttava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nancy Spungen. Kirjan on kirjoittanut hänen äitinsä Deborah Spungen.
Mua se naurattaa hiljaa pitkin matkaa, eikä ole niin raskasta tekstiä koska siihenkin tottuu. Mutta jos sitä lukee klassikoiden vaativalla vakavuudella niin varmasti on tylsää.Alkuperäinen kirjoittaja wfh:Tolstoi? Huumoria? Kokonaisuutena aika raskas teos, eikä vanhahtava teksti ainakaan auta asiaan. Suosittelen kyllä muuten Anna Kareninaa, mutta en hersyvän huumorin takiaAlkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Tolstoin Anna Karenina, hauskaa huumoria joka pätee tässäkin ajassa.
Tää on niin ikivanha, eikö kaikki olekaan lukenut tätä teininä?Alkuperäinen kirjoittaja dask:Onko tää tarina siitä narkkaritytöstä? Sen oon joskus lukenut, mutta se oli muistaakseni kyllä aika vaikuttava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nancy Spungen. Kirjan on kirjoittanut hänen äitinsä Deborah Spungen.
No siis mä olen, jos tää on se narkkaritarina? Joku Nancy ainakin on sellanen...Alkuperäinen kirjoittaja .:Tää on niin ikivanha, eikö kaikki olekaan lukenut tätä teininä?Alkuperäinen kirjoittaja dask:Onko tää tarina siitä narkkaritytöstä? Sen oon joskus lukenut, mutta se oli muistaakseni kyllä aika vaikuttava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nancy Spungen. Kirjan on kirjoittanut hänen äitinsä Deborah Spungen.
On tuotakin, mutta minusta pointti kirjoissa on kuitenkin muualla kuin noilla mässäilyssä...Alkuperäinen kirjoittaja dask:Ai niissä on tollasta sisältöä... No, täytyy lukaista takakannet kirjastossa ja päättää sitten...Alkuperäinen kirjoittaja eee:Mä en ole noita lukenut, mutta syynä varmasti just se, että en diggaile noita asioita. Miten joku nainen viitsii lukea naisiin kohdistuvasta väkivallasta *yrjöää*.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:To-del-la paskoja kirjoja. Jos diggailet masokismia ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa niin sitten ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja endie:oletko lukenut niitä Stieg Larssonin kirjoja : Miehet jotka vihaavat naisia, Tyttö joka leikki tulella, Pilvilinna joka romahti.
.
Joo, on se just se.Alkuperäinen kirjoittaja dask:No siis mä olen, jos tää on se narkkaritarina? Joku Nancy ainakin on sellanen...Alkuperäinen kirjoittaja .:Tää on niin ikivanha, eikö kaikki olekaan lukenut tätä teininä?Alkuperäinen kirjoittaja dask:Onko tää tarina siitä narkkaritytöstä? Sen oon joskus lukenut, mutta se oli muistaakseni kyllä aika vaikuttava.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nancy Spungen. Kirjan on kirjoittanut hänen äitinsä Deborah Spungen.