Suosittele hyvä ja kutinsa pitävä meikkivoide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:25 mie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:21 Judi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:09 minusta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:02 Judi kirjoitti:
joe Blascoa tai ben eyeä voin suositella,peittää varmasti mutta hintansa väärti elo 42-47 e =)

ahaa, mulla tosi kalpea iho ja paljon luomia poskessa jonka takia pitää olla ihan älyttömän peittävä voide ja noita parempaa en oo vielä löytäny.Saakohan tota cinema secrettiä sitten netistä tilattua? en halua et meikki näyttää kauheen rasvaselta naamassa tai killtävältä koska puuteria en voi pistää ollenkaan.. =) olisi kiva kyllä käyttää halvempaa ku blasco esim,koska menee 3-4 kuukaudessa loppuun :whistle:

Kokeile säkin tuota avonin perfect wearia, se on peittävä eikä kovin kiiltävä. Maksaa normaalihinnalla vain 15.90 ja usein on vielä tarjouksessa esim. 12.90 ja on muuten tosi riittoisaa.

Kuvasto 6:ssa on ko ripsiväri 9,90 ?

Itselläni kuivahko iho ja ikää jo lähemmäs 40. Käytän ihan päivämeikkinä Diorin Diorskin pure lightia. Silottaa ihoa, mutta ei näytä yhtään meikatulta. Inhoan päivämeikissä, jos on jotenkin pakkeloidun oloinen. Vahvempi hyvä iltameikkivoide sitten uupuukin, ehkä pitää Joe Blascoa kokeilla :) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 20:53 Entäs minä kirjoitti:
Mimmonenhan voije peittäs ihan karmeet aknearvet poskista? Ja sit jännä juttu ku mä en koskaan löyvä meikkivoijetta ja puuteria mitkä sopis yhteen.. aina on naama kaulaan verrattuna joko iha vaalee tai liian tumma...:ashamed: Vinkkejä otetaan vastaan.. :whistle:

Katsasta Avonin e-kuvastosta sivut 90-91
Sieltä saattaa löytyä sinulle apua aknearpiin ja peittoon :wave:

Mikäs noista olis sopiva vaalealle suht tasaiselle iholle. Tummat silmänaluset on, ja ehkä enempi kuiva iho. Haluaisin peittävän helposti levittyvän ja kestävän. Kaikki nykyiset tavallaan kuivahtaa ja kokkareituu parin tunnin päästä iholle.

Yhteistyössä