Suosittele 5v pojalle sekä 7v tytölle lämpimiä sekä laadukkaita talvivaatteita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Anna"

Vieras
Ticket? Name It? ReimaTec? Suosittele ja kehu suosikkiasi sekä perustele.

Pojalle haluaisin todella kestävän puvun ja tytölle ihanan tyttömäisen takki ja housut- yhdistelmän.
Meillä on ollut Jonathan-merkkisiä ennen ja nyt jotenkin kyllästyin niihin.

[QUOTE="Anna";22212907]Ticket? Name It? ReimaTec? Suosittele ja kehu suosikkiasi sekä perustele.

Pojalle haluaisin todella kestävän puvun ja tytölle ihanan tyttömäisen takki ja housut- yhdistelmän.
Meillä on ollut Jonathan-merkkisiä ennen ja nyt jotenkin kyllästyin niihin.[/QUOTE]

Reimatec on ollut meillä suosiossa. Olemme ulkoileva perhe ja vaatteiden on oltava lämpimät ja kestävät.

Lenne. Kestänyt paljon paremmin meillä kuin Reimatec. Ja on halvempi. Meillä Reimatecistä lähti jalkalenksut ekalla viikolla, sauma ratkesi muutaman käyttökerran jälkeen ja polvet on melkein puhki yhden talven jälkeen. Lennet kestäneet kaksi talvea ja menneet vielä kiertoonkin.

[QUOTE="Mää";22212937]Lenne. Kestänyt paljon paremmin meillä kuin Reimatec. Ja on halvempi. Meillä Reimatecistä lähti jalkalenksut ekalla viikolla, sauma ratkesi muutaman käyttökerran jälkeen ja polvet on melkein puhki yhden talven jälkeen. Lennet kestäneet kaksi talvea ja menneet vielä kiertoonkin.[/QUOTE]

Missä myydään Lenneä?

Meillä on ollut vaikka mitä ja pakko sanoa et oikeastaan huonoa ei ole kohalle sattunut, reimatacciä, jonathania, ice peakkia, lassieta sellaisenaan ja tecin kanssa...ciraff taitaa olla ainut mitä ei olla viellä kokeiltu..mut hoidossa olleilla lapsilla ollut niitäkin ja hyviä ovat olleet :) ei oo peppu palellut eikä ole lapset kylmäneet..hanskoissa oli jotkut...ei tuu nyt mieleen niin kädet paleleli piti ostaa uudet tilalle..

8848Altitude ei ole halpa merkki. Nyt on juuri Intersportissa Plussakorttitarjous mutta en muista mitä kaikkea on tarjouksessa. Sanoisin että housut voivat olla hyvinkin 80 euroa. Mutta on sitten huippuluokan ominaisuudet.

Tiedän, ettei ole halpa. Muutaman välikausitakin joskus pojalle ostanut. Ja siis todennut hyväksi. Mietin vaan tuon kokoluokan hintoja. Pitääpä lähteä paikanpäälle katsomaan, josko ois jotain tarjouksia.

Mä olen tykännyt yllättäen H&M:n talvivaatteista. Kestää kulutusta yhtä lailla kuin Reimatec. Oikeastaan viime vuonna oli molemmat haalarit, H&M enemmän käytössä kun oli lämpimämpi, mutta Reimatec oli silti kuluneempi kun talven jälkeen katselin.
Reimatec+ olis varmnasti ihan hyvä, mutta mulle liian hurja hinta.

Mä olen ostanut useampaa eri merkkiä ja ei niissä ole yhtään mitään vikaa (T2H, legotec, lenne, reimatec, Molo) . Se valitaan, mistä ulkoisesti tykätään ja speksit/hinta on passeli itselle. Ja tuo lista ei tarkoita, ettenkö kokeilisi jotain muutakin.

Todella kestävää jos hakee, niin kannattaa ottaa corduraa tai sellaista, mikä oikeasti lupaa kunnon hankauskestävyyden.

[QUOTE="Mää";22212986]Laitoin linkin mutta viestini ei ole tullut näkyviin. Katso lenne.ee ja sieltä myymälät.[/QUOTE]

Eipä taida olla Oulussa. Menee hermot, kun täällä ei oikeestaan ole muuta kuin Reimaa..

[QUOTE="vieras";22213037]Eipä taida olla Oulussa. Menee hermot, kun täällä ei oikeestaan ole muuta kuin Reimaa..[/QUOTE]

Ainakin Bobolla on myös verkkokauppa. Bobo.fi

Lenneä saa nettiliikkeistäkin. :) Se on kyllä lämpimän oloinen, ei omaa käyttökokemusta.

Meille tuli tälle vuodelle Name it. Vesipilari sama kuin Reimatecissa, muusta en osaa vielä sanoa, kun on vasta talvi tulossa. ;) Hyvältä vaikuttaa sekin.

Tiedän, ettei ole halpa. Muutaman välikausitakin joskus pojalle ostanut. Ja siis todennut hyväksi. Mietin vaan tuon kokoluokan hintoja. Pitääpä lähteä paikanpäälle katsomaan, josko ois jotain tarjouksia.

Alesta ostin tytölle viime tai toissatalvena 140cm tytölle 8848 housut, muistaakseni n.120e jäi hintaa...hyvät kyllä oli!
Pienemmillä meillä ticket on ollut aivan yliveto, kovassakaan käytössä ei juurikaan kulumaa, lämpimät ja vettäpitävät.
Tulevalle talvelle pienemmille on 8848:a ja tickettiä, isommille vielä talvivaatteet osittain hankkimatta

[QUOTE="Laura";22213066]Meillä Jonathan Cordurat olleet syyspukuna ja polvissa jo kulumat. Vähän harmittaa... Ticketistä kaipaisin myös kokemuksia..[/QUOTE]

Mä kävin kattoo huutiksesta tickettejä käytettynä. Jokaisessa luki, että karheumaa pepussa ja/tai polvissa yhden lapsen jäljiltä (paitsi sit niissä, joista sanottiin, että kauppaasuna ollut).

Eli kyllä nekin kuluu. Kuten kaikki. :)

Lennelle ääni täältäkin. Kestää tosi hyvin kulutusta ja on lämmin, eikä hintakaan paha, 90e suunnilleen.

Meillä kesti 2kk ja repes polvi saumasta saumaan. Onneksi oli "maanantai-kappale" ja sain rahat takaisin. Luonnollisesti ei tule tuota merkkiä enää meille.

Remut ja Reimatecit on meillä kestäneet. Laatu mielestäni sama, hinta eri. Valitettavasti Reimat miellyttää enemmän silmää, joten sitä mielummin.

Tickettiä on ens talveksi, saapa nähdä mitä kestävät.

Pyrin siis ostamaan hyvää ja nättiä.

[QUOTE="hei";22213096]Mä kävin kattoo huutiksesta tickettejä käytettynä. Jokaisessa luki, että karheumaa pepussa ja/tai polvissa yhden lapsen jäljiltä (paitsi sit niissä, joista sanottiin, että kauppaasuna ollut).

Eli kyllä nekin kuluu. Kuten kaikki. :)[/QUOTE]

Niin, onhan talvi pidempikin kuin syksy...Tuo puku ollut päällä syyskuusta lähtien ja nyt jo kuukauden jälkeen polvissa kaameat kulumat. Ehkäpä sitten ostin sellaisen maanantain-version kaupasta... :D

Yhteistyössä