Suositelkaas SITTERIÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mea

Jäsen
11.06.2008
487
0
16
Kaupoissa näkyy olevan vaikka minkämoista sitteriä. Mikä olisi hyvä?

Mitään kauhean kallista ei aiota ostaa, eikä sitterissä VÄLTTÄMÄTTÄ tarvitse olla mitään sen kummoisempia teknisiä juttuja (kuten tärinää/automaattista keinutusta ) :)

Meillä on sellanen tärinäsitteri, vähänkö typy pelkäsi sitä! Ei sitten tärisytetty... Saatiin se lahjaksi, joten ei valittu itse. Sellanen keinuva vois olla kätevä, niin monta iltaa on tullut istuttua sitteriä keinuttaen kun tytöllä oli kova nuha eikä sänkyyn nukuttaminen onnistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
En osaa suositella hyvää, mutta meillä oleva Emma ei sitä ainakaan ole. Eli Emmaa en lähtisi enää seuraavalle ostamaan koska vauva ikäänkuin valahtaa siinä.

Minkälainen emman sitteri teillä on? Meillä on myös emman ja mun mielestä se on ollut hyvä!:)

Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
Meillä on sellanen tärinäsitteri, vähänkö typy pelkäsi sitä! Ei sitten tärisytetty... Saatiin se lahjaksi, joten ei valittu itse. Sellanen keinuva vois olla kätevä, niin monta iltaa on tullut istuttua sitteriä keinuttaen kun tytöllä oli kova nuha eikä sänkyyn nukuttaminen onnistunut.

Tää oli chiccon sitteri, muuten siis aivan oiva mutta tosiaan toi tärinä ihan turha.

En osaa suositella hyvää, mutta meillä oleva Emma ei sitä ainakaan ole. Eli Emmaa en lähtisi enää seuraavalle ostamaan koska vauva ikäänkuin valahtaa siinä.

Just noita Emmoja mietittiinkin, että mahtavatko olla hyviä... Suht' halpoja ne ainakin ovat verrattuna moniin muihin.

Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:

Tuollainen keinuva voisi olla ihan hyvä kyllä (esikoisella oli sellainen kaverilta lainassa ja tykkäsi keinutella siinä ) . Löytyyköhän mitään keinuvaa edullisesti...hmm...

Kysyit kyllä halpaa... Meillä on baby björnin 1-2-3 sitteri ja en ole kertaakaan katunut sen hintaa ja ostoa. Lapsi viihtyi siinä hyvin. Siihen voi laittaa jo vauvasta lähtien. Ei valu mihinkään ja ei tarvitse parannella lapsen asentoa.
Esikoisella oli Emman sitteri ja meni nopeasti säädin juttu rikki. Sekä lapsi oli aina huonosti siinä istuimessa. Tässä BB sitterissä ei mitään turhia säätimiä yms juttuja niin on vielä pitkän käytönkin jälkeen uudenveroinen. Eli jos nyt myisin sen niin saisin aika hyvin siitä rahaa vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
BB:n 1-2-3, perussitteri ilman turhuuksia ja meillä ainakin vauva viihtyi loistavasti

Ja tää keinuu kun vauva hytkyy ja menee kolmeen asentoon

Sama sitteri on meillä (lainassa). Sitä vaan ei vissiin enää myydä vaan markkinoilla on uusi malli? :)

Mutta tosi hyvä sitteri, neiti viihtyy loistavasti ja ottaa hurjia keinutuksia välillä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

Minkälainen emman sitteri teillä on? Meillä on myös emman ja mun mielestä se on ollut hyvä!:)

Tuo on tuommonen tavallinen, selkänojassa portaaton säätö, mutta jalkatukea ei voi säätää. Tämä on iso miinus.

Kun vertaan tätä aiempaan sitteriimme (jonka merkkiä en kyllä muista) niin tämä on ihan susi. Vauva ei pysy tuossa sillälailla jämäkkänä hyvässä asennossa mitä esikko pysyi siinä vanhassa.

Meillä on myös Baby Björn sitteri joka on muutoin hyvä, mutta niiden kankaiden irrotus pesua varten :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi1984:
BB:n balance.. ollu ihan tosi hyvä ainakin meillä.

Tätä katoin netissä...näytti ja vaikutti kivalta! Mutta hinta on ehkä vähän liian korkea...saas nyt nähdä:)

Meillä on noita kaksi, yksi kotona ja yksi mökillä :) Ehdottomasti paras sitteri.

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi1984:
BB:n balance.. ollu ihan tosi hyvä ainakin meillä.

Tätä katoin netissä...näytti ja vaikutti kivalta! Mutta hinta on ehkä vähän liian korkea...saas nyt nähdä:)

Meillä on noita kaksi, yksi kotona ja yksi mökillä :) Ehdottomasti paras sitteri.

Niin ja toisen ostin käytettynä huutonetistä. On ihan yhtä hyvä, kun uutena ostettu.

BB:n 1-2-3, perussitteri ilman turhuuksia ja meillä ainakin vauva viihtyi loistavasti

Tämä meilläkin oli, alesta ostin ja sain myydessä enenmmän kuin olin maksanut, joten sekin plussaa :) Tosi hyvä ja ainakin tässä mallissa kankaat saa helposti otettua pois pesuun!

Meillä on myös Baby Björn sitteri joka on muutoin hyvä, mutta niiden kankaiden irrotus pesua varten :headwall:

????

Mikäs siinä?

Tossa meidän versiossa (1-2-3) vedetään ainakin vain "huppu" pois tuosta kehikon päältä. Huppu alhaalta kahdella kumpparilla kiinni. Samalla tavalla takaisin. ...helppo kuin mikä (mikä on ihan hyvä juttu, sillä viime viikolla se piti pestä kaksi kertaa... :xmas: ).

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:

Tuo on tuommonen tavallinen, selkänojassa portaaton säätö, mutta jalkatukea ei voi säätää. Tämä on iso miinus.

Kun vertaan tätä aiempaan sitteriimme (jonka merkkiä en kyllä muista) niin tämä on ihan susi. Vauva ei pysy tuossa sillälailla jämäkkänä hyvässä asennossa mitä esikko pysyi siinä vanhassa.

Meillä on joku sellainen malli missä tuota jalkatukeakin saa säädettyä! :)

Suosittelen mahdollisimman simppeliä sellaista, jossa kangas on pingotettu siihen rautakehikkoon eikä muuta. Siinä vauva saa otettu itse vauhtia sitten vähän isompana jalkoja heiluttamalla ja tykkää siitä tosi paljon. Noi sikakalliit "huippu-hightech"-sitterit on usein sellaisia, ettei ne liikuu mihinkään.

meillä on sekä bbn joku perussitterimalli että lahjaksi saatu "säkkituolimalli", jonka nimeä en nyt aamutuimaan muista. säkkituoli on niin hyvä, ettei perussiteriä ole käytetty enää ollenkaan. ja mikä parasta tuosta säkkituolista saa vauva-ajan jälkeen istuimen taaperolle ja vielä leikki-ikäisellekin. näitä myy ainakin bebes ja kodin1, käy kattoon noilta sivuilta ja mä laitan sen nimen tänne kun muistan.

tn_BabiesSitteriKirahvi1Iso.jpg

http://www.pikkupiia.fi/?open=210

Ihan hyvä perussitteri, mut aika iso on vastasyntyneelle. Mut kasvaahan se lapsi toki!

Yhteistyössä