Suositelkaas mulle yhdistelmävaunuja mammat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HyppyKeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HyppyKeppi

Aktiivinen jäsen
12.12.2005
2 682
0
36
Oriin ollaan aikanaan oltu aika tyytyväisiä ja nyt meillä on vuoden 2006 Gessleinin Swing Fi vaunut, jotka ovat osoittautuneet nyt meitille liian mataliksi ja eivät ole mielestäni yhtä jämäkät kuin esim. Orat...
Oisko teitillä suositella hyviä ja jämäköitä vaunuja?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Onx 3-pyöräisistä oikeasti mihinkään?
Meitin vaunujen pitäis kulkea sorallakin huoletta...

Meillä on Teutonian Spirit s3:t, ja voin sanoa, että ovat parhaat pelit, mitä olen ikinä kokeillut. =) Ainakin meidän tarpeisiimme siis. Sorateitä pitkin ei tosin tarvitse päivittäin kulkea, mutta sen verran mitä kuljettu on, niin eipä ole ongelmia ollut. Nuo ovat kylläkin aika matalat, joten eivät varmaankaan teille sopivat vaunut sitten. :)

Täällä eivät siis muut omista mainostamisen arvoisia vaunuja? :o

Gessleinin Swing FI on musta loistava ;) Oikein jämäkät ja hyvät liikkua. Miten jäykät vaunut sinä oikein haluat? Ja musta sopii isokokoisellekin vanhemmalle, vaikka itse istuinosa on matalalla. Mies on 188cm ja säädöt riittää hyvin.

Meillä oli Emmaljungan, mutta vaihdoin ne nyt Brio Duo vaunuihin. Vaikutti paremmalta heti kättelyssä kun noi Emmaljungat.

Mutta käytössä ei vielä ole olleet, kun vauvakin syntyy vasta syksyllä.

I'coo platon :wave: On pätevät ja meillä on niissä isot ja ohjautuvat pyörät (ei mitään pikkupyöriä jotka pyörii hallisemattomasti). Menee läpi loskan ja sohjon!

Täällä eivät siis muut omista mainostamisen arvoisia vaunuja? :o

Meillä oli oran jovi airit, tosi tukevat ja uutenakaan hinta ei nouse yli tuon sinun määrittelemän tason.
Olin tosi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen!

Meillä on Brion Novat jotka on siis ihan samat vaunut kuin Kombit, mutta pehmeän kopan kanssa. En ostaisi enää toista kertaa Brioa!!! Ihan tolkuttomasti on ollut pikkuvikaa. Ei mitään sellasta minkä kanssa ei pärjäis, mutta sellasta ärsyttävää pikkuvikaa. Nepparit irtoaa, kuomu löystyy jatkuvasti. Ai no isompi vika oli renkaiden kanssa. Kahteen kertaan on renkaita pitänyt vaihtaa. En suosittele siis

Yhteistyössä