Suositelkaas mulle talvikenkiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neleh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neleh"

Vieras
Olen 30-v nainen ja mulla olis kerrankin varaa ostaa itselleni kunnolliset talvikengät, sais maksaa max 150 €... sellaiset mitä vois pitää sekä leikkikentällä että kaupungilla. Täytyisi pitää kosteutta mutta ei saa olla hirveän rumat (sellainen kuva mulla on goretex-kengistä)
Suositelkaa jotain merkkiä/mallia yms. :) Millaiset olette ostaneet itsellenne?

Kannattaa aloittaa hullujen päivien kataloogista. Siellä oli mm yhet kivat eccon saappaat. Ne tosin yleensä loppuu puolessa tunnissa ovien avautumisen jälkeen.

Varmaan jotku karva uorelliset nahkasaappaat gore tex kalvolla vois olla kivat, pahimmilla pakkasilla tuommosissa silti tuppaa tulemaan kylmä, yksillä kengillä ei sen vuoksi oikein koko talvea pärjää.
Eccon saappaita on muuten joskus ollut ihan edullisesti ihan prismassakin.

En suosittele yksiä kenkiä. :)

Osta kahdet. Saat tolla rahalla kyllä. Yhdet, jotka sopii leikkikentälle jne. lumileikkeihin (ja pitävät vettä) ja toiset, joilla tepastelet kaupungilla.

Et millään saa kaikkia ominaisuuksia samaan kenkään. Et niin, että kengät ovat lämpöiset, mutta silti hyvännäköiset. Vai näyttääkö sun mielestä esim. nahkanilkkurit kivoilta toppahousujen kera? Minusta ei. Toppahousujen pariksi on vähän "ronskimmat" kengät, suorien housujen ja farkkujen pariksi kaupungille vähän sirommat (eikä kaupunkikenkien tarvitse olla vettäpitävät).

Viimeksi muokattu: