Suositelkaas mulle silppuria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Ihan ensin voisitte kertoa, millä nimellä mä sitä kysyn kodinkoneliikkeestä :) Tarkoitan nyt sellaista vehjettä, johon voi heittää vaikka kalaa, sipulia tms. ja pyöräyttää sen hienoksi. Ihan ehdalle, isolle yleiskoneelle ei ole käyttöä eikä tilaa, mutta pienenmpi vekotin olisi tarpeen. Mulla on vain tuollainen muutaman desin astia, jonka terä pyörii samalla moottorilla kuin sauvasekoittimeni. Vauvansosetta sillä tulee kivasti, sopivan pieniä annoksia, mutta esim. kalamureketaikinan teko on ärsyttävää, kun sinne mahtuu yksi 100g kalanpala kerralla. Sitten sipuli erikseen ja purjo erikseen ja ja ja...

Jos jotain muita ominaisuuksia löytyy tämän silppurin lisäksi, se on plussaa, mutta jos laite vain raastaa tai vatkaa, en mä semmoista tahdo.

itselläni on joku philipsin versio.. siinä on vain semmonen ratasongelma, että se menee hetkessä rikki.. muutaman kerran konetta voin käyttää rattaanvaidon jälkeen..

tuo ratas osa on siis muovinen ja ite ainakin lähen ettimään markkinoilta semmoista, jossa on metallinen ratasjuttu..

en nyt tiiä osasinko selittää ymmärrettävästi.. :D

Yhteistyössä