Suositelkaas matkarattaita =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miekkis kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miekkis kyselee

Vieras
Hyvät matkarattaat olis nyt hakusessa meijän puolivuotiaalle. Ollaan lähdössä ulkomaille, et pitäis kestää mahdolllisimman hyvin myös lentsikan ruumassa. Selkänojan pitäis saada makuuasentoon, istuimessa olis oltava valjaat ja suojaava kuomu.

Kantsiiko matkarattaita muuten ostaa käytettynä? Kattelin et esim huutiksesta lähtis 10 eurolla Emman parivuotta vanhat matkarattaat.

Mulle sanottiin kun käytettyjä kyselin että ne on yleensä aika loppuunkulutetut. Riippuu tietty onko ollu vaan kauppakäytössä vai joka päivä rytyytetty ympäri metsiä. Itse ostin uudet Carena easyt, olen tykänny. Lapsi vaan ei oikein niissä enää viihdy, on sellanen "itte kävelee" tapaus:) Saan varmaan laittaa ne kohta myyntiin hyväkuntoisina ja aika vähän käytettyinä.

Meillä on Gragon Mosaicit ja ollaan tykätty hirveesti. Lentokoneestakin ehjänä ovat perille tulleet. Ihan vaakatasoon makuuasentoon niitä ei saa, mutta melkein.

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Peg Perego Pliko3, aivan mahtavat jos ostat vielä jalkapeitollisen ja sadesuojallisen mallin ;) !

Peesi. Okeit rattaat jo.

Muuten noi halvimmat sateenvarjorattaat eivät kestä paljon käyttöä, jos meinaan käytettyjä katsot. Niihin tulee ihan varmasti ongelmia.

Älä missään nimessä osta Emma merkkisiä !!!!! Halvat ovat mutta sen kyllä sitten huomaakin käytössä :( Vimpulat ja vempulat "ostoskeskus" käyttöön hyvät muuten ei .

Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:
Meillä on Gragon Mosaicit ja ollaan tykätty hirveesti. Lentokoneestakin ehjänä ovat perille tulleet. Ihan vaakatasoon makuuasentoon niitä ei saa, mutta melkein.

Peesi :wave: Meilläkin pelittäneet nuo ihan hyvin, tosin aika hetken olleet käytössä, mutta ei valittamista.

Yhteistyössä